مسبوق امام کے ساتھ کتناسلام کہہ لے توسجدہ سہوواجب ہوجاتاہے۔
اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ
مسبوق نے امام کے سلام کے ساتھ اس طرح سلام پھیرا کہ” السلام “کی ”میم “امام کی”میم “کےبالکل ساتھ ادا ہوئی یاامام کے سلام سے پہلے سلام کہہ دیاتوان دوصورتوں میں مسبوق پرسجدہ سہو نہیں ہےاوراگرامام کے سلام کے بعدسلام پھیراتوسجدہ سہوواجب ہے۔واضح رہے کہ یہ تفصیل اس وقت ہے جب مسبوق نے بھول کرامام کے سلام کے ساتھ سلام پھیرا ہے،اگرقصدوارادہ کے ساتھ پھیراہے تومسبوق کی نمازفاسدہوجائےگی۔
حوالہ جات
رد المحتار (ج 4 / ص 351):
ولو سلم ساهيا إن بعد إمامه لزمه السهو وإلا لا .۔۔۔ وإن سلم معه أو قبله لا يلزمه، لأنه مقتد في هاتين الحالتين .
وفي شرح المنية عن المحيط: إن سلم في الأولى مقارنا لسلامه فلا سهو عليه، لأنه مقتد به ، وبعده يلزم لأنه منفرد .ثم قال : فعلى هذا يراد بالمعية حقيقتها وهو نادر الوقوع .
قلت : يشير إلى أن الغالب لزوم السجود، لأن الأغلب عدم المعية ، وهذا مما يغفل عنه كثير من الناس فليتنبه له۔
بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (ج 2 / ص 188):
” فإذا سلم مع الإمام فإن كان ذاكرا لما عليه من القضاء فسدت صلاته ؛ لأنه سلام عمد ، وإن لم يكن ذاكرا له لا تفسد ؛ لأنه سلام سهو فلم يخرجه عن الصلاة .