021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
کیکڑے کی تجارت کاحکم
..خرید و فروخت کے احکامخرید و فروخت کے جدید اور متفرق مسائل

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام اس بارے میں:زید سمندر سے کیکڑے پکڑ کر لاتا ہے اور اسے فروخت کرتا ہے۔ کیاکیکڑے کوبیچنا جائز ہے،جبکہ وہ حلال نہیں ہے؟

o

جو چیز کسی بھی درجہ میں قابل انتفاع ہواور اس کا جائز استعمال ممکن ہواور اس کی کچھ قیمت ہو تواس کی خریدو فروخت جائز ہوتی ہے،اگر چہ اس کا کھانا حلال نہ ہو۔ چونکہ کیکڑا ادویات میں استعمال ہوتا ہے،اس لیے اس کی خریدوفروخت جائز ہے۔

حوالہ جات

مجمع الأنهر في شرح ملتقى الأبحر (2 / 108): وقال بعضهم: إن بيع الحية يجوز إذا انتفع بها للأدوية، ولا يخفى أن هذه المسألة مستدركة بما مر في البيع الفاسد كما في القهستاني لكن في البحر وبيع غير السمك من دواب البحر إن كان له ثمن كالسقنقور وجلود الخز ونحوها يجوز وإلا فلا. الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (5 / 68): في الحاوي الزاهدي: يجوز بيع الحيات إذا كان ينتفع بها للأدوية، وما جاز الانتفاع بجلده أو عظمه أي من حيوانات البحر أو غيرها. قال في الحاوي: ولا يجوز بيع الهوام كالحية والفأر والوزغة والضب والسلحفاة والقنفذ وكل ما لا ينتفع به ولا بجلده وبيع غير السمك من دواب البحر، إن كان له ثمن كالسقنقور وجلود الخز ونحوها يجوز، وإلا فلا كالضفدع والسرطان، الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (5 / 68): (ويباع دود القز) أي الإبريسم (وبيضه) أي بزره، وهو بزر الفيلق الذي فيه الدود۔۔۔(قوله وهو بزر الفيلق) هو المسمى الآن بالشرانق (قوله المحرز) قال في البحر: وهو معنى ما في الذخيرة إذا كان مجموعا؛ لأنه حيوان منتفع به حقيقة وشرعا فيجوز بيعه وإن كان لا يؤكل كالبغل والحمار۔
..

n

مجیب

متخصص

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔