021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
میاں بیوی ناراضگی کی وجہ سے علیحدہ ہوجائے توطلاق کاحکم(کیاطویل عرصہ بوجہ ناراضگی علیحدہ رہنے سے بیوی کوطلاق ہوجاتی ہے؟)
75167طلاق کے احکامطلاق دینے اورطلاق واقع ہونے کا بیان

سوال

اگرمیاں بیوی ناراضگی میں الگ ہوجائیں اورناراضگی میں لمباعرصہ گزرجائے،کئی سال ہوجائیں توکیا اس صورت میں ان کی طلاق ہوجاتی ہےیاپھرنکاح باقی رہتاہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگرمیاں بیوی صرف ناراضگی کی وجہ سےعلیحدہ ہوجائیں،اوران کےدرمیان نکاح کوختم کرنےوالے اسباب(مثلاً طلاق چاہےلفظاًہویاتحریراً،خلع،قاضی کےپاس جاکرفسخ نکاح وغیرہ) میں سےکوئی سبب نہ پایا جائے،توصرف میاں بیوی کاعلیحدہ رہنے کی وجہ سےبیوی پرطلاق واقع نہیں ہوگی،اگرچہ میاں بیوی کےدرمیان علیحدگی لمبی مدت تک ہو۔لیکن اس طرح طویل عرصےتک میاں بیوی کاایک دوسرےسے علیحدہ رہناشرعاًمناسب نہیں ہے،دونوں خاندانوں کوآپس میں صلح کےذریعےمعاملہ کوبحال(درست) کرلیناچاہیے۔

حوالہ جات
(فی القرآن الکریم)
{وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِنْ بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَنْ يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ وَأُحْضِرَتِ الْأَنْفُسُ الشُّحَّ وَإِنْ تُحْسِنُوا وَتَتَّقُوا فَإِنَّ اللَّهَ كَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرًا } [النساء: 128]
سنن أبي داود (3/ 304)
عن أبي هريرة، قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «الصلح جائز بين المسلمين» زاد أحمد، «إلا صلحا أحل حراما، أو حرم حلالا» وزاد سليمان بن داود، وقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: «المسلمون على شروطهم»
الفتاوى الهندية (1/ 348)
(أما تفسيره) شرعا فهو رفع قيد النكاح حالا أو مآلا بلفظ مخصوص كذا في البحر الرائق
بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (3/ 98)
فركن الطلاق هو اللفظ الذي جعل دلالة على معنى الطلاق لغة وهو التخلية والإرسال ورفع القيد في الصريح وقطع الوصلة ونحوه في الكناية أو شرعا، وهو إزالة حل المحلية في النوعين أو ما يقوم مقام اللفظ

محمدعمربن حسین احمد

 دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

29جمادی الاولی 1443ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عمر ولد حسین احمد

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب