021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
صدقہ یازکواۃاداکرتےوقت مستحق کوبتاناضروری نہیں کہ یہ صدقہ ہے
75650زکوة کابیانزکوة کے جدید اور متفرق مسائل کا بیان

سوال

جس کورقم یاکوئی چیزیں( تعاون کی مدمیں ) لیکردیں اس کوبتاناضروری ہےکہ رقم فلاں مدکی ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

صدقہ یازکواۃ اداکرتےوقت مستحق کوبتاناضروری نہیں کہ یہ صدقہ یازکوۃہے،بلکہ ھدیہ وغیرہ کےالفاظ سےادا کردیناچاہیے،تاکہ احسان جتلانےکاشبہ پیدانہ ہو،البتہ اس وقت بتانابہترہے جب یہ معلوم کرناہوکہ صدقہ یازکواۃ لینے والامستحق ہےیانہیں، تاکہ اصل مستحق تک صدقہ یا زکواۃ پہنچائی جاسکے،اسی طرح اگرکسی رفاہی کام یادینی ادارےمیں صدقہ یازکواۃ دی جائے،تب بھی بتادیناچاہیےتاکہ وہ رقم صحیح مصرف میں لگائی جاسکے۔

حوالہ جات
«البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري» (2/ 228):
ولم يشترط المصنف - رحمه الله - علم الآخذ بما يأخذه أنه زكاة للإشارة إلى أنه ليس بشرط، وفيه
اختلاف والأصح كما في المبتغى والقنية أن من أعطى مسكينا دراهم وسماها هبة أو قرضا ‌ونوى ‌الزكاة ‌فإنها ‌تجزئه.
«مجمع الأنهر في شرح ملتقى الأبحر» (1/ 196):
ولا يشترط علم الفقير بأنها زكاة على الأصح لما في البحر عن القنية والمجتبى الأصح أن من أعطى مسكينا دراهم وسماها هبة أو قرضا ‌ونوى ‌الزكاة ‌فإنها ‌تجزيه لأن العبرة لنية الدافع لا لعلم المدفوع إليه إلا على قول أبي جعفر

عبدالقدوس

دارالافتاء،جامعۃ الرشیدکراچی

۲۲جمادی الثانیہ ۱۴۴۳

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عبدالقدوس بن محمد حنیف

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب