021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
جوتوں پر مسح  کرنے کا حکم
78251پاکی کے مسائلموزوں پرمسح کرنے کا بیان

سوال

کیا جوتوں پر مسح  کرنا جائز ہے ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگرپاک   جوتے اس طرح  ہوں کہ  ٹخنوں سمیت پورے پاؤں کو ڈھانپ لیں  ،  پھر چاہےتسمے والے ہوں یا بغیر تسمے کے ، تو ایسے جوتوں پر  مسح کرنا جائز ہے۔ عام طور پر جو جوتے پہنے جاتے ہیں  ان میں پاؤں ٹخنوں تک چھپا ہوا نہیں ہوتا ،  لہذا  ان  پر  مسح درست نہیں ۔ فوجی جوتے یا ایسے جوگر  جو کہ ٹخنوں کو  چھپاتے ہوں تو ان پر  بھی مسح کیا جا سکتا ہے۔البتہ اگر جوتے ایسے کپڑے کے ہوں جن سے پانی چھن کر پاؤں تک پہنچ جاتا ہے تو ایسے جوتوں پر  مسح جائز نہ ہوگا۔

حوالہ جات
قال العلامۃالحصکفی رحمہ اللہ تعالی :   (شرط مسحه) ثلاثة أمور: الأول (كونه ساتر) محل فرض الغسل (القدم مع الكعب).… (و) الثاني (كونه مشغولا بالرجل)…...(و) الثالث (كونه مما يمكن متابعة المشي) المعتاد فيه فرسخا فأكثر.(الدرالمختارمع التنویر440-436/1:)
 قال العلامۃ الکاسانی رحمہ اللہ تعالی: وأما الذی یرجع إلی الممسوح ، فمنھا : أن یکون خفاً  یستر الکعبین  ؛ لأن الشرع ورد بالمسح علی الخفین ، وما یستر الکعبین  ینطلق علیہ اسم الخف  ، وکذا ما یستر الکعبین من الجلد  مما سوی الخف ؛ کا لمکعّب الکبیر و المیثم  ؛ لأنہ فی معنی الخف .  ( بدائع الصنائع  : 141/1)
و فی الفتای العالمکیریۃ:(منھا)أن يكون الخف مما يمكن قطع السفر به، وتتابع المشي عليه ،ويستر الكعبين، وستر ما فوقهما ليس بشرط. هكذا في المحيط حتى لو لبس خفا لا ساق له يجوز المسح إن كان الكعب مستورا. ……والثخين الذي ليس مجلدا ولا منعلا بشرط أن يستمسك على الساق بلا ربط ولا يرى ما تحته وعليه الفتوى. كذا في النهر الفائق.(الفتاوی العالمکیریۃ:1/32)
فی الأصل للإمام محمد رحمہ اللہ  تعالی : قلت: أرأیت رجلاً  توضأ و مسح علی جوربیہ و نعلیہ 
أو علی جوربیہ بغیر نعلیہ ؟ قال: لایجزیہ المسح علی شیء من ذلک.  و ھذ ا قول أبی حنیفۃ .
(کتاب الأصل للإمام محمد : 72/1)

  محمد مدثر

 دارالافتاء  ، جامعۃ الرشید  ، کراچی

17/ربیع الثانی/1444ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد مدثر بن محمد ظفر

مفتیان

فیصل احمد صاحب / مفتی محمد صاحب / شہبازعلی صاحب