021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
عورتوں کا مسجد میں جمعہ کی نماز ادا کرنےکا حکم
79947نماز کا بیانامامت اور جماعت کے احکام

سوال

کیا عورت جمعے کی نماز پڑھ سکتی ہے؟ مثلاً باہر ممالک میں عورتیں جمعہ کو مسجد جا کر جماعت کے ساتھ جمعہ پڑھتی ہیں آیا یہ ٹھیک ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

آپ صلی اللہ علیہ کے زمانے میں عورتیں نماز کے لئے مسجد آیا کرتی تھیں ، لیکن ان کے لئے مسجد نبوی صلی اللہ علیہ وسلم کے مقابلے میں گھر میں نماز پڑھنا افضل تھا ،آپ صلی اللہ علیہ وسلم عورتوں کے اجازت طلب کرنے پر ان کی مسلسل آمد کی حوصلہ شکنی کرتے تھے ،البتہ متعدد دینی حکمتوں اور مصلحتوں کی وجہ سے حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے عورتوں کومسجد کی جماعت میں شرکت سے مکمل طور پرمنع نہ فرمایا تھا ،بعد میں فتنہ کے اندیشہ سے اس کی بھی ممانعت ہوگئی ،جس کی وجہ سے اب عورتوں کو چاہئے کہ گھر کے اندر نماز پڑھا کریں مسجد کی جماعت میں شرکت نہ کریں ۔مذکورہ صورت میں عورتوں کا مسجد جا کر نمازِ جمعہ ادا کرنا مکروہ ہوگا لہذا اس کے بجائے گھر میں نمازِ ظہر ادا کرنی چاہیے۔

حوالہ جات
السنن الكبرى للبيهقي وفي ذيله الجوهر النقي (3/ 131)
عن السائب مولى أم سلمةعن أم سلمة زوج النبى -صلى الله عليه وسلم- عن النبى -صلى الله عليه وسلم- قال :« خير مساجد النساء قعر بيوتهن ».
سنن أبي داود للسجستاني (1/ 222)
وعَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- « لاَ تَمْنَعُوا نِسَاءَكُمُ الْمَسَاجِدَ وَبُيُوتُهُنَّ خَيْرٌ لَهُنَّ ».
 السنن الكبرى للبيهقي وفي ذيله الجوهر النقي (3/ 133)
عن عائشة رضى الله عنها قالت : لو رأى رسول الله -صلى الله عليه وسلم- ما أحدث النساء بعده لمنعهن المسجد كما منعته نساء بنى إسرائيل قلنا : يا هذه تعنى لعمرة ، أومنعته نساء بنى إسرائيل قالت : نعم. رواه مسلم فى الصحيح عن عمرو الناقد عن سفيان وأخرجه البخارى من وجه آخر عن يحيى.
عمدة القاري شرح صحيح البخاري (10/ 331)
قلت هذه عائشة رضي الله تعالى عنها صح عنها أنها قالت لو رأى رسول الله ما أحدث النساء لمنعهن عن المساجد كما منعت نساء بني إسرائيل فإذا كان الأمر في خروجهن إلى المساجد هكذا فبالأحرى أن يكون ذلك في خروجهن إلى المصلى فكيف يقول هذا القائل لم يثبت عن أحد من الصحابة مخالفتها وأين أم عطية من عائشة رضي الله تعالى عنها ولم يكن في حضورهن المصلى في ذلك الوقت استنصار بهن بل كان القصد تكثير السواد أثرا في إرهاب العدو ألا ترى أن أكثر الصحابة كيف كانوا يأخذون نساءهم معهم في بعض الفتوحات لتكثير السواد بل وقع منهن في بعض المواضع نصرة لهم بقتالهن وتشجيعهن الرجال وهذا لا يخفى على من له اطلاع في السير والتواريخ
الدر المختار للحصفكي (1/ 610)
(ويكره حضورهن الجماعة) ولو لجمعة وعيد ووعظ (مطلقا) ولو عجوزا ليلا (على المذهب) المفتى به لفساد الزمان۔

 ولی الحسنین

دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

۱۸ شعبان ۱۴۴۴ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ولی الحسنین بن سمیع الحسنین

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب