021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
حلال اور حرام جانور معلوم کرنے کا اصول
82525جائز و ناجائزامور کا بیانبچوں وغیرہ کے نام رکھنے سے متعلق مسائل

سوال

حلال  اور حرام  جانوروں   کی پہچان  حاصل کرنے کا کیا طریقہ  ہے ،سنا  ہے  کہ  حدیث  میں بتایا  کہ  دانتوں  سے پہچان  حاصل ہوتی  ہے ،کیا  یہ صحیح  ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

جو  جانور  اپنے جیسے  دیگر  جانوروں  کو شکار کرکے کھاتے ہیں ،یا   جن جانوروں کی غذا  فقط نجاست ہے وہ حرام ہیں جیسے  شیر ،گیڈر ، بلی  ،کتا ،بندر ،شکرا ،باز ،گدھ وغیرہ ۔

اور جو ایسے نہ ہوں  وہ حلال  ہیں ، جیسے طوطا ، مینا ،فاختہ ،چڑیا ،بٹیر ،مرغابی ،کبوتر وغیرہ ۔

حدیث  میں  درندوں  میں  کھچلی  کے دانت  والے اور  پرندوں  میں پنجوں سے شکار کرنے والے جانوروں  کا گوشت  کھانے  سے  منع  فرمایاگیا ہے ،   اس  سے فقہا  کرام  نے مذکور قاعدہ  اخذ کیا  ہے ۔

حوالہ جات
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (6/ 304)
ولا يحل) (ذو ناب يصيد بنابه) فخرج نحو البعير (أو مخلب يصيد بمخلبه) أي ظفره فخرج نحو الحمامة (من سبع) بيان لذي ناب. والسبع: كل مختطف منتهب جارح قاتل عادة (أو طير) بيان لذي مخلب (ولا) (الحشرات) هي صغار دواب الأرض واحدها حشرة (والحمر الأهلية) بخلاف الوحشية فإنها ولبنها حلال (والبغل) الذي أمه حمارة، فلو أمه بقرة أكل اتفاقا ولو فرسا فكأمه
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (6/ 304)
(قوله ولا يحل ذو ناب إلخ) كان الأنسب ذكره هذه المسائل في كتاب الصيد لأنها منه إلا الفرس والبغل والحمار أتقاني، والدليل عليه «أنه - صلى الله عليه وسلم - نهى عن أكل كل ذي ناب من السباع وكل ذي مخلب من الطير» رواه مسلم وأبو داود وجماعة.
والسر فيه أن طبيعة هذه الأشياء مذمومة شرعا فيخشى أن يتولد من لحمها شيء من طباعها فيحرم إكراما لبني آدم، كما أنه يحل ما أحل إكراما له ط عن الحموي. وفي الكفاية: والمؤثر في الحرمة الإيذاء وهو طورا يكون بالناب وتارة يكون بالمخلب أو الخبث، وهو قد يكون خلقة كما في الحشرات والهوام، وقد يكون بعارض كما في الجلالة۔

احسان اللہ شائق عفا اللہ عنہ    

 دارالافتاء جامعة الرشید     کراچی

یکم  رجب ١۴۴۵ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسان اللہ شائق

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے