021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
کارٹون تصاویر والے کپڑےبیچنے کاحکم
60284خرید و فروخت کے احکامبیع فاسد ، باطل ، موقوف اور مکروہ کا بیان

سوال

(2)جن کپڑوں پر مختلف قسم کی کارٹون تصاویر بنی ہوتی ہیں ان کو خریدنا اور فروخت کرنا کیسا ہے؟اسی طرح کپڑوں پر فلمی ایکٹرز اور اداکاروں کی تصاویر بھی بنی ہوتی ہیں ۔کیاان کا کاروبار(خریدوفروخت) کرنا شرعاً جائز ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

صورتِ مسئولہ میں اگر کپڑوں پر بنے ہوئے کارٹون ایسے ہوں کہ جن کےچہرے کے اعضاءآنکھ،کان،ناک،اور منہ واضح بنے ہوئے ہوں، تو وہ کارٹون شرعاًممنوع تصویر کے حکم میں داخل ہیں کپڑوں پر ایسے کارٹون بنانا ،ناجائز اور گناہ ہے ۔البتہ جن کپڑوں پر اس قسم کے کارٹون بنے ہوئے ہوں ان کو فروخت کرنا فی نفسہ جائز ہےاوراس سے حاصل ہونے والی کمائی حلال ہے، بشرطیکہ اس کاروبار کا اصل مقصد کپڑوں کی خرید وفروخت ہو ، تصاویر کی خرید وفروخت اور تشہیر مقصود نہ ہو۔ اوراگروہ کارٹون بغیر سر کے ہوں یاان میں چہرہ کے اعضاء ناک ،کان، آنکھیں نہ بنی ہو ئی ہو ں تو وہ ممنوع تصاویر کے حکم میں نہیں ،لہذا ایسے کپڑوں کو پہننااور فروخت کرنا جائز ہے ۔بالخصوص جبکہ ایسے لباس کی خرید وفروخت میں تصاویر مقصود نہ ہوں بلکہ بذات خود لباس فروخت کرنامقصود ہو۔
حوالہ جات
عننافععنالقاسمبنمحمدعنعائشةأمالمؤمنينرضياللهعنهاأنهاأخبرتهأنهااشترتنمرقةفيهاتصاويرفلمارآهارسولالله ? قامعلىالبابفلميدخله (يدخل) فعرفتفيوجههالكراهيةفقلتيارسولاللهأتوبإلىاللهوإلىرسوله ? ماذاأذنبتفقالرسولالله ? مابالهذهالنمرقةقلتاشتريتهالكلتقعدعليهاوتوسدهافقالرسولالله ? إنأصحابهذهالصور (الصورة) يومالقيامةيعذبونفيقاللهمأحيواماخلقتموقالإنالبيت الذيفيهالصور (هذهالصور) لاتدخلهالملائكة. (صحيحالبخاري:ص: 139) وظاهر كلام النووي في شرح مسلم الإجماع على تحريم تصوير الحيوان، وقال: وسواء صنعه لما يمتهن أو لغيره، فصنعته حرام بكل حال لأن فيه مضاهاة لخلق الله تعالى، وسواء كان في ثوب أو بساط أو درهم وإناء وحائط وغيرها اهـ فينبغي أن يكون حراما لا مكروها إن ثبت الإجماع أو قطعية الدليل بتواتره اهـ كلام البحر ملخصا. وظاهر قوله فينبغي الاعتراض على الخلاصة في تسميته مكروها. قلت: لكن مراد الخلاصة اللبس المصرح به في المتون، بدليل قوله في الخلاصة بعد ما مر: أما إذا كان في يده وهو يصلي لا يكره وكلام النووي في فعل التصوير، ولا يلزم من حرمته حرمة الصلاة فيه بدليل أن التصوير يحرم؛ ولو كانت الصورة صغيرة كالتي على الدرهم أو كانت في اليد أو مستترة أو مهانة مع أن الصلاة بذلك لا تحرم، بل ولا تكره لأن علة حرمة التصوير المضاهاة لخلق الله تعالى، وهي موجودة في كل ما ذكر. أما الأول فلأنه إذا محي الرأس وما به من صورة الوجه المتميز به، فلا شك أنه يصير على هيئة الشجرة وهو أمر مشاهد، …. فإن كانت صغيرة أو ممحوة الرأس لا بأس به،هذا وفي شرح السنة: فيه دليل على أن الصورة إذا غيرت هيئتها بأن قطعت رأسها أو حلت أوصالها حتى لم يبق منها إلا الأثر على شبه الصور فلا بأس به. (مرقاة المفاتيح :7/ 2855)
..
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

متخصص

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب