021-36880325,0321-2560445

5

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
میزان بینک میں سیونگ اکاؤنٹ کھلوانے کا حکم
71215جائز و ناجائزامور کا بیانجائز و ناجائز کے متفرق مسائل

سوال

مفتی صاحب ! کیا المیزان بینک میں سیونگ اکاؤنٹ (Saving Account)کھلوانا جائز ہے یا نہیں؟اگر جائز ہے تو کونسا سیونگ اکاؤنٹ زیادہ بہتر ہے ؟ رہنمائی فرمائیں ۔

o

میزان  بینک میں اکثرمعاملات چونکہ علماء کرام ،شرعی ایڈوائزرزکی زیر نگرانی اوراصول شرعیہ کے موافق ہوتے ہیں,اور  اسکےفکسڈ ڈپازٹ میں یہ معاملات  مضاربہ،مشارکہ اور مرابحہ شرعیہ کی بنیاد پر کیےجاتے ہیں اس لیے میزان بینک میں سیونگ اکاؤنٹ کھلوانا اور اس سے نفع حاصل کرنا دونوں جائز ہیں ۔

میزان بینک میں مختلف سیونگ اکاؤنٹس ہیں،  اس میں بہتر کونسا ہے؟یہ آپ کی آمدنی اور انوسٹمنٹ  پر  انحصار کرتا ہے۔نیچے دئیےگئے لنک میں اس کی تفصیل موجود ہےلہذا اس کو وزٹ کیجئے۔

حوالہ جات

مجلة مجمع الفقه الإسلامي (9/ 597، بترقيم الشاملة آليا)
تكييف الودائع في المصارف الإسلامية:يختلف تكييف الودائع الثابتة وحسابات التوفير في البنوك الإسلامية،  البنوك الإسلامية لا تعمل على أساس الفائدة الربوية، بل إنما تقبل هذه الودائع على أن يشاركها أصحابها في ربحها إن كان هناك ربح، فليست هذه الودائع في البنوك الإسلامية قروضا، وإنما هي رأس مال في المضاربة، وإنها تستحق حصة مشاعة من ربح البنك، وتحتمل حصة مشاعة من الخسران إن كان هناك خسران، وليست مضمونة على البنك، فلا يضمن البنك أصلها ولا ربحها، إلا إذا حصل هناك تعد من قبل البنك، فإنه يضمن بقدر التعدي.
بحوث في قضايا فقهية معاصرة (ص: 363)
أما الأموال المودعة في المصارف الإسلامية۔۔ولكن البنوك الإسلامية لا تعمل على أساس الفائدة الربوية، بل إنما تقبل هذه الودائع على أن يشاركها أصحابها في ربحها إن كان هناك ربح، فليست هذه الودائع في البنوك الإسلامية قروضا، وإنما هي رأس مال في المضاربة، وإنها تستحق حصة مشاعة من ربح البنك، وتحتمل حصة مشاعة من الخسران إن كان هناك خسران، وليست مضمونة على البنك، فلا يضمن البنك أصلها ولا ربحها، إلا إذا حصل هناك تعد من قبل البنك، فإنه يضمن بقدر التعدي۔
www.meezanbank.com/bankaccounts/&ved=2ahUKEwj_ptvM8anuAhUHRxUIHZAfAp8QFjAAegQIBxAB&usg.

وقاراحمد

دارالافتاء جامعۃ الرشیدکراچی                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 ۲جمادی الاول ۱۴۴۲

n

مجیب

وقاراحمد بن اجبر خان

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔