021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
زکوۃ نکالنےکاطریقہ
68620زکوة کابیانسونا،چاندی اور زیورات میں زکوة کے احکام

سوال

سوال:زکوۃ کاحساب کیسےکیاجائے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

         سونےکی زکوۃ کانصاب .5 7تولہ یعنی 87.479گرام ہےاورچاندی کی زکوۃ کانصاب 52.5تولہ  یعنی.35612

 گرام ہے،اسی طرح اگرکسی کےپاس مال تجارت  ہواوروہ قیمت فروخت کےلحاظ سے .35612 گرام چاندی کی قیمت کےبرابر ہو جائے۔یا کسی کےپاس نقد رقم.35 612 گرام چاندی کی قیمت کےبرابر ہو ،توایساشخص صاحب نصاب ہے۔اگرکسی کےپاس سونا،چاندی،نقدی اورمال تجارت چاروں یاان میں سےبعض اموال مثلادویاتین قسم کامال تھوڑی تھوڑی مقدارمیں ہواور ان کی مجموعی قیمت ساڑھےباون تولہ چاندی کی قیمت کےبرابرہوتوایساشخص بھی صاحب نصاب ہے۔

     زکوۃ کے حساب  کاطریقہ یہ ہےکہ نصاب کامالک بننےکےدن سے سال گزرنےپر جس قدرسونا،چاندی نقدروپئےیاسامان تجارت کسی کےپاس ہے ،ان سب کی قیمت لگاکران جوجمع کرلے ،نیز کسی پرقرضہ ہے،تواس کوبھی نصاب میں  شامل کرکےکل رقم کاحساب کرلے،پھراس میں اگرکسی کا قرضہ ہو تواس کومنہاکرلے ،جوباقی بچ جائےاگروہ نصاب زکوۃ کےبرابرہے،تو اس کا ڈھائی فیصدکے حساب سے زکوۃ اداکریں۔

حوالہ جات
بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع (2/ 16)
أما الأثمان المطلقة وهي الذهب والفضة أما قدر النصاب فيهما فالأمر لا يخلو إما أن يكون له فضة مفردة أو ذهب مفرد أو اجتمع له الصنفان جميعا، فإن كان له فضة مفردة فلا زكاة فيها حتى تبلغ مائتي درهم وزنا وزن سبعة فإذا بلغت ففيها خمسة دراهم لما روي أن رسول الله - صلى الله عليه وسلم - لما كتب كتاب الصدقات لعمرو بن حزم ذكر فيه الفضة ليس فيها صدقة حتى تبلغ مائتي درهم فإذا بلغت مائتين ففيها خمسة دراهم.
البناية شرح الهداية (3/ 367)
فصل في الفضة ليس فيما دون مائتي درهم صدقة لقوله - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - «ليس فيما دون خمس أواق صدقة» والأوقية: أربعون درهما،فإذا كانت مائتي درهم وحال عليها الحول ففيها خمسة دراهم؛ «لأنه - صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ - كتب إلى معاذ - رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ - أن خذ من كل مائتي درهم خمسة دراهم، ومن كل عشرين مثقالا من ذهب نصف مثقال»
البناية شرح الهداية (3/ 367)
الزكاة واجبة في عروض التجارة كائنة ما كانت إذا بلغت قيمتها نصابا من الورق أو الذهب يقومها بما هو أنفع للمساكين۔

ضیاء اللہ

دارالافتاء جامعۃ الرشیدکراچی

16/جمادی الاولی1441ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ضیاء اللہ بن عبد المالک

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب