021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
آثار قدیمہ کی خریدوفروخت
69041خرید و فروخت کے احکامخرید و فروخت کے جدید اور متفرق مسائل

سوال

       آثار قدیمۃ کے بارے میں   رہنمائی فرمائیں ،کیا ان خریدوفروخت جائز ہے؟انھیں کھنڈرات اور قدیم آبادیوں سے نکالا جاتا ہے ،عجائب گھر والے اور اسی طرح غیر مسلم لوگ اسے خریدتے ہیں۔اس میں مختلف  چیزیں ہوتی ہیں،جیسے  سونے کے سکے، برتن،تلواریں ،مجسمے ،بت وغیرہ۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

  مذکورہ اشیاء میں سےبرتنوں،تلواروں اور سونے کے سکوں(اگرچہ اس پر کسی ذی روح کی تصویر ہو) کی خریدوفروخت جائز ہے۔اس کےعلاوہ ہرقسم کے بت اورمجسموں کی خریدو فروخت مفتی بہ قول کے مطابق ناجائز ہے۔البتہ ان کو توڑ کر بیچا جا سکتا ہے۔

حوالہ جات
عن جابر قال : سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم عام الفتح يقول : " إن الله ورسوله حرم بيع الخمر والخنازير والأصنام والميتة ". (مصنف ابن ابی شیبۃ:5/261)
   (وضمن بكسر معزف) بكسر الميم آلة اللهو ولو لكافر.ابن كمال (قيمته) خشبا منحوتا (صالحا لغير اللهو و) ضمن القيمة لا المثل (بإراقة سكر ومنصف) سيجئ بيانه في الأشربة (وصح بيعها) كلها، وقالا: لا يضمن ولا يصح بيعها، وعليه الفتوى.ملتقى(ردالمحتار:5/512)
بيع الأصنام ونحوها :
  الخلاف المار بين الجمهور وبين أبي حنيفة وبعض الشافعية في بيع آلات اللهو ، جار هنا في بيع الأصنام .
ودليل الجمهور على التحريم انتقاء المنفعة المباحة شرعا ، ونص حديث جابر مرفوعا { إن الله حرم بيع الخمر والميتة  والخنزير والأصنام }  .
  ودليل أبي حنيفة والقلة من الشافعية على الجواز : الانتفاع بها بعد الكسر ، فنفعها متوقع ، فوجدت المالية والتقوم في المال ، وجواز البيع مرتب عليهما …..ونصوا على صحة بيع النقد الذي عليه صور ، وعللوه بأنها غير مقصودة منه بوجه ما .
(الموسوعۃ الفقھیۃ الکویتیۃ:9/158)

کلیم اللہ

دارالافتاء جامعۃ الرشید کراچی

28/جمادی الثانی 1441ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

کلیم اللہ بن حبیب الرحمن

مفتیان

ابولبابہ شاہ منصور صاحب / فیصل احمد صاحب