021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
میا ں بیوی میں ہمبستری حرام ہونے کے واقعہ کو چھپانے کاحکم
70347جائز و ناجائزامور کا بیانجائز و ناجائز کے متفرق مسائل

سوال

باپ کی طرف سےاپنی  بیٹی کے  ساتھ جنسی زیادتی ہونے جاکے بعد جو لوگ  اس  معاملے  کو  چھپانے کی  کوشش کررہے ہیں کہ  معاملہ دب جائے اور  یہ دونوں  میاں  بیوی  کی حیثیت  سے زندگی  گزارے ، ان کا  شرعا کیاحکم ہے ؟نیز  عزیز واقارب کے لئے  کیاحکم ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

گواہوں  کی گواہی  یا اس  شخص  کے اقرار  سے  یہ بات  ثابت  ہوجائے کہ واقعتا  اس شخص  نے  اپنی بیٹی  کے ساتھ  جنسی  زیادتی  کا اتکاب کیا  ہے ، تو اس پر  بیوی  حرام  ہوچکی  ہے ، ان  دونوں کے لئے  میاں بیوی  کی حیثیت   سے  زندگی  گزار  نا جائز  نہیں ۔ عزیز   واقارب  اوددیگر اھل محلہ  جن  کو اس واقعے  کا  علم ہے  ان پر لازم  ہے کہ ان کو سمجھابجھا کر شرعی  حکم پر  عمل کرنے کے لئے آمادہ کریں کہ دونوں الگ ہوجائیں، اگر اس کے باوجود  علیحدہ  ہونے پر تیا ر نہ ہوں  بلکہ  دونوں  آپس  میں  ساتھ رہنے  پر مصر  ہوں  تو عزیز   واقارب  اوددیگر دینداراھل محلہ  پر لازم  ہے کہ  ان سے بائیکاٹ کریں اور  ان کی خوشی  اور  غم میں  شرکت  نہ کریں ۔

حوالہ جات
مشكاة المصابيح للتبريزي (3/ 114)
عن أبي سعيد الخدري عن رسول الله صلى الله عليه و سلم قال : " من رأى منكم منكرا فليغيره بيده فإن لم يستطع فبلسانه فإن لم يستطع فبقلبه وذلك أضعف الإيمان " . رواه مسلم
أحكام القرآن للجصاص (2/ 318)
وقول النبي ص - من رأى منكم منكرا فليغيره بيده يوجب ذلك أيضا لأنه قد أمر بتغييره بيده على أي وجه أمكن ذلك فإذا لم يمكنه تغييره إلا بالقتل فعليه قتله حتى يزيله الی   قولہ   وجائز مع ذلك تركهم لمن خاف إن أقدم عليهم بالقتل أن يقتل إلا أن عليه اجتنابهم والغلظة عليهم بما أمكن وهجرانهم وكذلك حكم سائر من كان مقيما على شيء من المعاصي الموبقات مصرا عليها مجاهرا بها فحكمه حكم من ذكرنا في وجوب النكير عليهم بما أمكن وتغيير ما هم عليه بيده وإن لم يستطع فلينكره بلسانه وذلك إذا رجا أنه إن أنكر عليهم بالقول أن يزولوا عنه ويتركوه فإن لم يرج ذلك وقد غلب في ظنه أنهم غير قابلين منه مع علمهم بأنه منكر عليهم وسعه السكوت عنهم يعد أن يجانبهم ويظهر هجرانهم لأن النبي ص - قال فليغيره بلسانه فإن لم يستطع فليغيره بقلبه وقوله ص - فإن لم يستطع قد فهم منه أنهم إذا لم يزولوا عن المنكر فعليه إنكاره بقلبه سواء كان في تقية أو لم يكن لأن قوله إن لم يستطع معناه أنه لا يمكنه إزالته بالقول فأباح له السكوت في هذه الحال

احسان اللہ شائق عفا اللہ عنہ    

       دارالافتاء جامعة الرشید     کراچی

۴ربیع  الاول ١۴۴۲ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسان اللہ شائق صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب