021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
روزے کے دوران ماہواری شروع ہوجانے توکیاحکم ہے؟
71193روزے کا بیانروزے کے مفسدات اور مکروھات کا بیان

سوال

اگر خاتون کو رمضان کے فرض روزے کے دوران ماہواری شروع ہوجائے تو کیا اُس کا روزہ ٹوٹ جاتا ہے یا اُس دن کا روزہ باقی رہے گا اور غروب تک اُسے پورا کرنا ضروری ہوگا؟ اور اگر روزہ ٹوٹ جاتا ہے تو کیا اُس کے لیے کھانا پینا جائز ہوگا یا نہیں؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگر روزے کے دوران ماہواری شروع ہوجائے تو وہ روزہ ٹوٹ جاتا ہے اور بعد میں اُس روزے کی قضاء واجب ہے۔ حیض شروع ہونے کے بعد خاتون کے لیے دن کے بقیہ حصے میں کھانا پینا جائز ہے اور اگر خاتون روزے کے ایام میں حیض سے پاک ہوجائے تو پھر اُس کے لیے دن کے بقیہ اوقات میں کھانا پینا جائز نہیں۔

حوالہ جات
قال جماعۃ من العلماء رحمھم اللہ تعالی: الحیض والنفاس یفسدان الصوم، فیوجب القضاء دون الکفارۃ. (الفتاوی الھندیۃ: 1/209)
قال العلامۃ ابن نجیم رحمہ اللہ تعالی: ومن لم يكن على تلك الصفة لم يجب الإمساك، كما في حالة الحيض والنفاس. ثم قيل: الحائض تأكل سرا، لا جهرا. وقيل: تأكل سرا وجهرا، وللمريض والمسافر الأكل جهرا. (البحر الرائق: 2/311)
قال جماعۃ من العلماء رحمھم اللہ تعالی: وأجمعوا على أنه لا يجب التشبه بالصائم على الحائض والنفساء والمريض والمسافر. كذا في الخلاصة. وهل تأكل الحائض سرا أو جهرا؟ قيل: سرا. وقيل: جهرا. وللمسافر والمريض الأكل جهرا رواية واحدة، كذا في السراج الوهاج.(الفتاوی الھندیۃ: 1/215)
قال العلامۃ ابن عابدین رحمہ اللہ تعالی: وأجمعوا علی أنہ لا یجب علی الحائض والنفساء والمریض والمسافر. (رد المحتار: 2/383)
قال العلامۃ ابن نجیم رحمہ اللہ تعالی: وعبارة البدائع أولى. وهي أما وجوب الإمساك تشبها بالصائمين، فكل من كان له عذر في صوم رمضان في أول النهار مانع من الوجوب، أو مبيح للفطر، ثم زال عذره وصار بحال لو كان عليه في أول النهار لوجب عليه الصوم لا يباح له الفطر، كالصبي إذا بلغ والكافر إذا أسلم والمجنون إذا أفاق والحائض إذا طهرت والمسافر إذا قدم.(البحر الرائق: 2/311)
قال جماعۃ من العلماء رحمھم اللہ تعالی: كل من كان له نذر في صوم رمضان في أول النهار مانع من الوجوب أو مبيح للفطر، ثم زال عذره، وصار بحال لو كان عليه من أول النهار لوجب عليه الصوم، كالصبي إذا بلغ في بعض النهار وأسلم الكافر وأفاق المجنون وطهرت الحائض وقدم المسافر مع قيام الأهلية يجب عليه الإمساك بقية اليوم. (الفتاوی الھندیۃ: 1/214)

صفی ارشد

دارالافتاء، جامعۃ الرشید، کراچی

10/جمادی الثانیہ/1442

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

صفی ارشد ولد ارشد ممتاز فاروقی

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب