021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
"نبی صلی اللہ علیہ وسلم کاجوتیوں{نعلین مبارک کے نقش } سےاستقبال کرتےہو؟”کہناتوہین رسالت ہے؟
73088ایمان وعقائدایمان و عقائد کے متفرق مسائل

سوال

کیافرماتےہیں علماءکرام ومفتیان عظام اس مسئلہ کےبارےمیں کہ ایک شخص سیرۃ النبی صلی اللہ علیہ وسلم پربیان کرتےہوئےکہتاہے۔"کہ تم جلوس کےراستوں میں جھنڈیاں اورجوتیاں(نعلین مبارک)لگاتےہو،کیاتم اپنےنبی صلی اللہ علیہ وسلم کاجوتیوں(نعلین مبارک)سےاستقبال کرتےہو؟"معاذاللہ

کیااس طرح سوالیہ اندازمیں گفتگوکرنےوالاتوہین رسالت کامرتکب ہوتاہے؟

 

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

مذکورہ بالاسوالیہ اندازکےذریعہ گفتگوتوہین نہیں ہے،ان الفاظ سےتوہین کاارتکاب نہیں ہوتا،ہاں اس طرح کےمشتبہ الفاظ کہنےسےاحترازکرناچاہیے،دوسری طرف کسی مسلمان کوکافرکہنےیاکسی پرتوہین کاالزام لگانےمیں بھی جلدبازی سےکام نہیں لیناچاہیے،اس میں حددرجہ احتیاط لازم ہے۔

حوالہ جات
"صحيح مسلم" 1 /  56:عن عبد الله بن دينار أنه سمع ابن عمر يقول قال رسول الله -صلى الله عليه وسلم- « أيما امرئ قال لأخيه يا كافر. فقد باء بها أحدهما إن كان كما قال وإلا رجعت عليه »۔
"شرح النووي على مسلم" 2 /  50:فى تأويل الحديث أوجه أحدها أنه محمول على المستحل ۔۔ رجعت عليه أى رجع عليه الكفر والوجه الثانى معناه رجعت عليه نقيصته لأخيه ومعصية تكفيره ۔۔۔والوجه الرابع معناه أن ذلك يؤول به إلى الكفر۔
"الفتاوى الهندية 17 /  312:
إذا كان في المسألة وجوه توجب الكفر ، ووجه واحد يمنع ، فعلى المفتي أن يميل إلى ذلك الوجه كذا في الخلاصة في البزازية إلا إذا صرح بإرادة توجب الكفر ، فلا ينفعه التأويل حينئذ كذا في البحر الرائق ۔

محمدبن عبدالرحیم

دارالافتاءجامعۃالرشیدکراچی

24/شعبان 1442 ھج

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمّد بن حضرت استاذ صاحب

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب