021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
سورۃ فاتحہ سے پہلے تعوذ اور تسمیہ پڑھنے کاحکم
76726نماز کا بیاننماز کی سنتیں،آداب اورپڑھنے کا طریقہ

سوال

کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ  کیا نماز کی ہر رکعت میں سورۃ فاتحہ سے پہلے تعوذ اور تسمیہ پڑھنا ضروری ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

امام اور اکیلے نماز پڑھنے والے کے لئے ہر نماز کی پہلی رکعت میں سورۃ فاتحہ سے پہلے تعوذ پڑھنا سنت ہے، جبکہ تسمیہ ہر رکعت میں سورۃ فاتحہ سے پہلے پڑھنا سنت ہے۔ نیز نماز میں سورۃ فاتحہ کے بعد سورۃ یا آیت پڑھنے سے پہلے بسم اللہ پڑھنا مستحسن ہے۔

حوالہ جات
في الدر المختار مع  رد المحتار:
قوله: ( سرا في أول كل ركعة)....لا يجهر بها في الصلاة عندنا.... وذكر في المصفى أن الفتوى على قول أبي يوسف أنه يسمي في أول كل ركعة ويخفيها. وذكر في المحيط: المختار قول محمد، وهو أن يسمي قبل الفاتحة وقبل كل سورة في كل ركعة. (1/490)
وفيہ أ یضاً: قوله: ( ولا تكره اتفاقا) ولهذا صرح في الذخيرة والمجتبى،  بأنه إن سمى بين الفاتحة والسورة المقروءة، سرا أو جهرا،كان حسنا عند أبي حنيفة رحمہ اللہ تعالی،  ورجحه المحقق ابن الهمام وتلميذه الحلبي.(1/490)
وفي  بدائع الصنائع:  ثم يتعوذ بااللہ  من الشيطان الرجيم في نفسه إذا كان منفردا أو إماما..... فالتعوذ سنة في الصلاة عند عامة العلماء..... وأما من يسن في حقه التعوذ فهو الإمام والمنفرد دون المقتدي في قول أبي حنيفة ومحمد رحمھما اللہ. (1/202)
وفيہ أ یضاً:   وينبني على هذا أنه لا يجهر بالتسمية في الصلاة عندنا؛ لأنه لا نص في الجهر بها وليست من الفاتحة حتى يجهر بها ضرورة الجهر بالفاتحة. ( 1/204)

عبدالعظیم

دارالافتاء، جامعۃالرشید ،کراچی

18/رجب     1443 ھ           

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عبدالعظیم بن راحب خشک

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب