021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
عورت کا ایام حیض میں قرآنی آیات سے وظائف کرنا
78949پاکی کے مسائلحیض،نفاس اور استحاضہ کا بیان

سوال

ایام حیض میں قرآنی آیات سے اوردیگر اذکار سےوظائف کرناکیسا ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

ناپاکی  کےدنوں میں عورت کے لیےاذکار اور داعائیں کرنا تو جائز ہے،البتہ قرآنی آیات کا وظیفہ تب جائز ہے  جب  وظیفہ کی ہی نیت ہو  تلاوت کی نہ ہواور ان آیات میں دعا یا شکر والا معنی بھی ہو ،یاد رہے کہ آیات کو ہاتھ  لگانا بہر حال منع ہے ۔جیسے  ربنا آتنا في الدنیا حسنۃ و في الآخرۃ حسنۃ و قنا عذاب النار.

حوالہ جات
الدرمع الرد:ولابأس  لحائض وجنب بقراءۃ أدعیۃ ومسھا وحملھا ،وذکر اللہ تعالی،وتسبیح،وزیارۃ قبور،ودخول مصلي عید.الخ.(ردالمحتار مع رد المختار:1/488)
في الشامیۃ:وفلو قرأت الفاتحۃ علی وجہ الدعاء  أو شیئا  من الآیات التي فیھا  معنی الدعاء، ولم ترد القرءۃ لا بأس  بہ لما قدمناہ عن العیون لأبي اللیث،وأن مفھومہ أن ما لیس فیہ معنی  الدعاء کسورۃ أبي لھب لایؤثر فیہ قصد غیر القرآنیۃ.(الشامیۃ:1/488)
في التاتارخانیۃ:قال رسول اللہ ﷺ:إذا  استغفرت الحائض فی وقت  کل صلاۃ سبعین مرۃ کتب لھا ألف رکعۃوغفر لھا سبعون ذنبا ومنھا أن لا تقرء القرآن عندنا ،والآٰیۃ ومادونھا فی تحریم القراءۃ  سواء،وھذا     إذا قصدت القرءۃ ،فإن لم تقصد  بھا  نحو  أن تقرء  الحمد للہ  شکرا   للنعمۃ  فلابأس.(التاتارخانیۃ:1/480)
في الھندیۃ:لا تقرء الحائض  والنفساء والجنب شیئا من القرآن  إلا أن یقصد بمادون  الآیۃ القراءۃ مثل
    أن یقول الحمد للہ،أو بسم اللہ  فإنہ لا بأس بہ،ولایکرہ لھا التھجی بالقرآن کذا في المحیط،ولایکرہ قراءۃ القنوت
في ظاھر الرویۃکذا في التبیین ،وعلیہ الفتوی کذا في التجنیس والظھیریۃ،ویجوز للجنب والحائض  الدعوات  وجوب الآذان ونحو ذلک کذا في السراجیۃ.(الفتاوی الھندیۃ:1/43)

 سید سعد عمر شاہ

دار الإفتاء جامعۃ الرشید کراچی

18/ جمادی الثانیۃ /۱۴۴۴ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

سید سعد عمر شاہ بن سید مہتاب شاہ

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب