021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
فارم ہاؤس کے تالاب کے پانی کاحکم
80339پانی کی باری سے متعلق مسائلنہروں اور کاریز کے مسائل

سوال

بڑے  فارم ہاؤس  میں   سویمنگ پول   ﴿ تالاب﴾ میں  بہت سے  لوگ اکٹھے نہاتے  ہیں ،توسوال   یہ ہے کہ  ایسے تالاب کا پانی  پاک ہے یا  ناپاک ؟ اور ایسے  تالاب میں  نہانے کےبعد  جسم اور  کپڑے کو  دوبارہ پاک کرنے  کی ضرورت ہے یانہیں ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

واضح ہوکہ اگرتالاب  10ضرب 10﴿ 100 ربع فٹ﴾  یا  اس سے  بڑا ہو  تو  ایسے تالاب  کا پانی جاری پانی کے حکم میں  ہوتا  ہے ، اس میں  نجاست گرنے کی صورت میں  اگر  پانی  کا کوئی وصف ﴿ رنگ ،بو،مزہ ﴾ تبدیل ہوجائے  تو  پانی ناپاک  ہوجائے گا ، اگر  نجاست  بہت  کم ہو کہ اس سے  پانی کاکوئی وصف  تبدیل   نہ ہو  بلکہ  پانی اپنی اصلی  حالت  میں  برقرار  ہو   تو  وہ پانی  پاک شمار ہوگا ۔

اس تفصیل کے بعد  فارم  ہاؤس کے تالاب کاحکم یہ ہے کہ اگر فارم  ہاؤس کا تالاب﴿سویمنگ پول﴾  100مربع فٹ  یا  اس سے  بڑا  ہو  اوراس میں نجاسات کے اثرات  ظاہر نہ ہوں تو اس کاپانی پاک ہے اور  اس پانی سے وضوء اور غسل جائز ہے ، اس میں نہانے کے بعد  جسم اور کپڑے کو دوبارہ پاک کرنے کی ضرورت بھی نہیں ۔

البتہ اگر تالاب اس مقدار سے   چھوٹا  ہو اور نجاست کا شامل  ہونا یقینی ہو تو ایسے میں  سویمنگ پول  کاپانی ناپاک  ہوگا ،اور اس سے وضوءاور غسل بھی جائز نہ  ہوگا ۔ایسے تالاب میں نہانے کے بعد   جسم اور کپڑے  کو دوبارہ پاک کرنے کی بھی ضرورت ہوگی ۔

حوالہ جات
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (1/ 326)
 وتقدم ما يدل عليه في باب المياه عند الكلام على تعريف الماء الجاري، وتقدم هناك أن الجاري لا ينجس ما لم يظهر فيه أثر النجاسة، وأنه يسمى جاريا وإن لم يكن له مدد، وأنه لو صب ماء في ميزاب فتوضأ به حال جريانه لا ينجس على رواية نجاسة المستعمل، وأنه لو سال دم رجله مع العصير لا ينجس خلافا لمحمد. وقدمنا عن الخزانة والخلاصة: إناءان ماء أحدهما طاهر والآخر نجس فصبا من مكان عال فاختلطا في الهواء ثم نزلا طهر كله، ولو أجري ماء الإناءين في الأرض صار بمنزلة ماء جار. اهـ. وقال في الضياء من فصل الاستنجاء: ذكر في الواقعات الحسامية لو أخذ الإناء فصب الماء على يده للاستنجاء فوصلت قطرة بول إلى الماء النازل قبل أن يصل إلى يده، قال بعض المشايخ: لا ينجس؛ لأنه جار فلا يتأثر بذلك.
قال حسام الدين: هذا القول ليس بشيء وإلا لزم أن تكون غسالة الاستنجاء غير نجسة. قال في المضمرات: وفيه نظر. والفرق أن الماء على كف المستنجي ليس بجار، ولئن سلم فأثر النجاسة يظهر فيه والجاري إذا ظهر فيه أثر النجاسة صار نجسا والماء النازل من الإناء قبل وصوله إلى الكف جار ولا يظهر فيه أثر القطرة فالقياس أن لا يصير نجسا، وما قاله حسام الدين احتياط اهـ.  

احسان اللہ شائق عفا اللہ عنہ    

       دارالافتاء جامعة الرشید    کراچی

١۸ ذی قعدہ  ١۴۴۴ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسان اللہ شائق

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب