021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
احرام کی حالت میں خوشبو استعمال کرنے کا حکم
80378حج کے احکام ومسائلاحرام اور اس کے ممنوعات کا بیان

سوال

احرام سے متعلق ایک سوال پوچھنا ہے۔احرام میں سرسوں، ناریل، تل، زیتون، بادام وغیرہ کا تیل سر میں بال بٹھانے کے لیے خواتین لگاسکتی ہیں اور کیا احرام سے پہلے اور احرام کی نیت کے بعد لگانے میں کوئی فرق کیا جائے گا حکم کے اعتبار سے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

1۔احرام  کی  حالت  میں خوشبو اور خوشبودار تیل کا  استعمال ممنوع ہے،  اس  سے  اجتناب  کرنا    محرم پر  لازم ہے ،یہ مما نعت  مرد  اور خواتین دونوں کے  حق میں   یکساں   ہے ،  زیتون  اور  تیل  کا تیل  لگانا    حالت  احرام  میں مطلقا  ممنوع  ہے ، کیونکہ  یہ تیل  اپنی ذات  میں  خوشبو دار  ہیں ،ان  کے  علاوہ  سرسو  ،ناریل  اور  با دام    وغیرہ کا سادہ  تیل استعمال  کرنا    دونوں  کے لئے جائز ہے ، خوشبو  ملاکر  استعمال کرنا  جائز نہیں ۔

خوشبو اور  خوشبو دار  تیل  استعمال  کرنے کی ممانعت   تلبیہ  پڑھ کر  احرام  میں  داخل  ہونے  سے لیکر  حلق یا  قصر کے  ذریعہ  احرام  سے نکلنے  تک لے لئے  ہے ،نیت اور  تلبیہ  کے ساتھ   احرام  میں  داخل  ہونے سے  پہلے  احرام  کے لباس  میں خوشبو لگانا  اسی  طرح  سر میں   خوشبودارتیل لگانا   بلاکراہت جائز  ہے ۔  البتہ کپڑے  میں ایسی  خوشبو  استعمال نہ  کرے  جس   کی  مہک دیر  تک باقی  رہتی  ہو۔

حوالہ جات
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 546)
(أو خضب رأسه بحناء) رقيق، أما المتلبد ففيه دمان (أو ادهن بزيت أو حل) بفتح المهملة الشيرج (ولو) كانا (خالصين) لأنهما أصل الطيب، بخلاف بقية الأدهان
 (قوله لأنهما أصل الطيب) باعتبار أنه يلقى فيهما الأنوار كالورد والبنفسج فيصيران طيبا، ولا يخلوان عن نوع طيب، ويقتلان الهوام، ويلينان الشعر، ويزيلان التفث والشعث بحر، وهذا عند الإمام. وقالا عليه صدقة (قوله بخلاف بقية الأدهان) عبارة البحر: وأراد بالزيت دهن الزيتون والسمسم وهو المسمى بالشيرج، فخرج بقية الأدهان كالشحم والسمن اهـ ومقتضاه خروج نحو دهن اللوز ونوى المشمش فليتأمل.
البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري (2/ 345)
(قوله وتطيب) أي يسن له استعمال الطيب في بدنه قبيل الإحرام أطلقه فشمل ما تبقى عينه بعده كالمسك والغالية، وما لا تبقى لحديث عائشة في الصحيحين «كنت أطيب رسول الله - صلى الله عليه وسلم - لإحرامه قبل أن يحرم» وفي لفظ لهما «كأني أنظر إلى وبيص الطيب في مفرق رسول الله - صلى الله عليه وسلم - لإحرامه قبل أن يحرم» ، وفي لفظ لمسلم «كأني أنظر إلى وبيص المسك» وهو البريق واللمعان، وكرهه محمد بما تبقى عينه، والحديث حجة عليه وقيدنا بالبدن إذ لا يجوز التطيب في الثوب بما تبقى عينه على قول الكل على أحد الروايتين عنهما. قالوا وبه نأخذ والفرق لهما بينهما أنه اعتبر في البدن تابعا على الأصح، والمتصل بالثوب منفصل عنه فلم يعتبر تابعا والمقصود من استنانه حصول الارتفاق به حالة المنع منه كالسحور للصوم، وهو يحصل بما في البدن فأغنى عن تجويزه في الثوب إذا لم يقصد كمال الارتفاق حالة الإحرام؛ لأن «الحاج الشعث التفل» ، وظاهر ما في الفتاوى الظهيرية أن ما عن محمد رواية ضعيفة، وأن مشهور مذهبه كمذهبهما

احسان اللہ شائق عفا اللہ عنہ    

       دارالافتاء جامعة الرشید     کراچی

۲١ ذی قعدہ   ١۴۴۴ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسان اللہ شائق

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب