021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
نمازی کا منہ میں کوئی چیز رکھ کر نماز پڑھنے کا حکم
82205نماز کا بیاننماز کےمفسدات و مکروھات کا بیان

سوال

کتب حنفیہ میں لکھا ہے کہ منہ میں ایسی چیز کا رکھنا جس کی وجہ سے قرأت کرنے  سے مجبور ہے تو نماز مکروہ ہے۔جب کہ  قرأت کرنے سے مجبوری ہو جائے  تو بالکل نماز نہیں  ہونی چاہیے ۔جب نماز بالکل  ہی نہیں ہو گی تو اس مسئلہ کو مکروہا ت نماز میں کیوں لکھا گیا ہے ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

فقہاء کی کتب میں جہاں  اس مسئلہ کومکروہات نماز کے تحت بیان کیا گیا ہے تو وہاں یہ وضاحت بھی کی گئی ہے کہ اس صورت میں نماز وہاںمکروہ ہو گی جہاں مسنون قرأت میں خلل واقع ہو گا۔اور اگر صورتحال ایسی ہو کہ فرض قرأت کی ادائیگی بھی نہ ہو سکے تو وہاں نماز کے فساد کی صراحت کی گئی ہے۔

حوالہ جات
قال العلامۃ ابن نجیم رحمہ اللہ تعالى : ومنها: أن يضع في فيه دراهم أو دنانير بحيث لا تمنعه عن القراءة ،وإن منعه عن أداء الحروف لا يجوز ،كما في الخلاصة وغيرها.( البحر الرائق : 36/4 )
قال جمع من العلماء رحمه اللہ تعالى : ويكره أن يصلي وفي فيه دراهم أو دنانير، وإن كان لا يمنعه عن القراءة .ويكره لو صلى وفي يده مال يمسكه. كذا في فتاوى قاضي خان. ( الفتاوي الهندية : 108/1 )
قال العلامة الكاساني رحمه اللہ تعالى : ولو صلى وفي فيه شيء يمسكه ،إن كان لا يمنعه من القراءة ،ولكن يخل بها كدرهم أو دينار أو لؤلؤة لا تفسد صلاته؛ لأنه لا يفوت شيء من الركن ،ولكن يكره؛ لأنه يوجب الإخلال بالركن ،حتى لو كان لا يخل به لا يكره. وإن كان يمنعه من القراءة فسدت صلاته؛ لأنه يفوت الركن، وإن كان ‌في ‌فيه سكرة لا تجوز صلاته؛ لأنه أكل. ( بدائع الصنائع : 242/1 )
قال العلامة ابن عابدين رحمه اللہ تعالى : قوله: ( لم يمنعه من القراءة): قال في الحلية: الأولى أن يقول بحيث يمنعه من سنة القراءة كما ذكره في الخلاصة، حتى لو كان لا يخل بها لا يكره، كما في البدائع. ثم قول قاضي خان: ولا بأس أن يصلي وفي فيه دراهم أو دنانير لا تمنعه عن القراءة، يشير إلى أن الكراهة تنزيهية. اهـ. قوله:) فلو منعه) :بأن سكت أو تلفظ بألفاظ لا تكون قرآنا، شرح المنية. ( رد المحتار : 241/1 )

ہارون عبداللہ

دارالافتاء،جامعۃالرشید،كراچی

   22 ربیع الثانی5 144ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ہارون عبداللہ بن عزیز الحق

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے