021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
تصویر والی جگہ پر نماز پڑھنے کا حکم
82206نماز کا بیاننماز کےمفسدات و مکروھات کا بیان

سوال

فقہ کی کتب میں لکھے گئے یہ جملے:(ایسی جگہ نماز پڑھنا کہ نمازی کے سر کے اوپر یا اس کے سامنے یا دائیں ،بائیں  یاسجدے کی جگہ تصویر کا ہونا ) مکروہات  نماز میں شامل ہیں۔ان صورتوں کی وضاحت اور حکم بتا دیں۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

ایسی جگہ جہاں تصاویر ہوں ، وہاں نماز پڑھنا مکروہ ہوتا ہے۔اسی لیے نماز کے دوران اگر نمازی کے سامنے، اوپر، دائیں یا بائیں کسی جاندار کی تصویر ہو چاہے کسی دیوار یا کپڑے پر نقش ہو یا مجسمہ کی صورت میں ہو ، تو نماز مکروہ ہو جاتی ہے  ۔اسی طرح اگر اس کپڑے پر سجدہ کی جگہ پر ہوجس پر کھڑے ہو کر نماز پڑھ رہا ہے ،تو بھی نماز مکروہ ہو گی۔البتہ اگر تصویرکپڑے پر پاؤں کی جگہ پر ہو یا سامنے تو ہو لیکن سر کٹی تصویر ہو یا اتنی چھوٹی ہو کہ واضح نظر نہ آتی ہو تو نماز میں کراہت نہ ہو گی۔

حوالہ جات
قال  جمع من العلماء  رحمهم اللہ تعالى : ويكره أن يصلي وبين يديه أو فوق رأسه أو على يمينه أو على يساره أو في ثوبه تصاوير ،وفي البساط روايتان والصحيح أنه لا يكره على البساط إذا لم يسجد على التصاوير، وهذا إذا كانت الصورة كبيرة تبدو للناظر من غير تكلف. كذا في فتاوى قاضي خان.ولو كانت صغيرة بحيث لا تبدو للناظر إلا بتأمل لا يكره ،وإن قطع الرأس فلا بأس به. ( الفتاوي الهندية : 107 / 1 )
قال العلامة ابن عابدين رحمه اللہ تعالى : وأن يكون فوق رأسه أو بين يديه أو (بحذائه) يمنة أو يسرة أو محل سجوده (تمثال). ولو في وسادة منصوبة لا مفروشة ،(واختلف فيما إذا كان) التمثال (خلفه والأظهر الكراهة و) ،لا يكره (لو كانت تحت قدميه) أو محل جلوسه؛ لأنها مهانة. ( رد المحتار : 648/2 )
قال العلامة ابن نجيم رحمه اللہ تعالى : فالحاصل أن الصورة عام والتماثيل خاص، والمراد هنا الخاص، فإن غير ذي الروح لا يكره كالشجر؛ لما سيأتي. والمراد بحذائه ،يمينه ويساره .ولم يذكر ما إذا كانت خلفه للاختلاف ،ففي رواية الأصل لا يكره ؛لأنه لا يشبه العبادة .وصرح في الجامع الصغير بالكراهة، ومشى عليه في الخلاصة،وبأنها إذا كانت في موضع قيامه أو جلوسه لا يكره؛لأنها استهانة بها .وكذلك على الوسادة إن كانت قائمة يكره ؛لأنه تعظيم لها ،وإن كانت مفروشة لا تكره،كذا في المحيط.
( البحر الرائق : 29/2 )

ہارون عبداللہ

دارالافتاء،جامعۃالرشید،كراچی

 22 ربیع الثانی5 144ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ہارون عبداللہ بن عزیز الحق

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے