021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
جھینگا کھانےکاشرعی حکم
82845جائز و ناجائزامور کا بیانکھانے پینے کے مسائل

سوال

کیافرماتے ہیں علماء درجِ ذیل مسئلہ کے بارے میں کہ

سمندی مخلوق میں سے ہم مچھلی بہت زیادہ کھاتے ہیں، جھینگا  جیسے کہ سن  رکھا ہے کہ مکروہ ہے، کیا  یہ حقیقت ہے کہ جھینگا کھانا مکروہ ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

جھینگے کے بارے میں معاصر علماءِ کرام کا اختلاف ہے، بعض علماء کے نزدیک اس کا کھانا مکروہ ہے، اور اکثر علماء کےنزدیک یہ مچھلی کی ایک قسم ہے اور اس کا کھانا بلا کراہت جائز ہے، اس لئے اگر کوئی شخص اس کے کھانے سےبچ سکتا ہے تو بچنا بہتر ہے، تا ہم چونکہ عرفًا اسے مچھلی ہی کی ایک قسم سمجھا جاتا ہے اس لئے کھانے کی گنجائش ہے۔

حوالہ جات
وفی تکملة فتح الملهم (3/427):
 وأما عند الحنفية فيتوقف جوازه علي أنه سمك أو لا۔۔۔۔۔۔۔ فذکر غير واحد من أهل اللغة أنه نوع من السمك ۔۔۔۔۔۔۔ وأفتي غير واحد من الحنفية بجوازه بناءا علي ذلك فلو أخذنا بقول خبراء علم الحيوان فإنه ليس سمكا، فلا يجوز علي أصل الحنفية، ولكن السؤال هنا: هل المعتبر في هذا الباب التدقيق العلمي في كونه سمكا؟ أو يعتبر العرف المتفاهم بين الناس؟ ولا شك أن عند اختلاف العرف يعتبر عرف أهل العرب، لأن استثناء السمك من ميتات البحر إنما وقع باللغة العربية۔۔۔۔۔۔فمن أخذ بحقيقة الإربيان حسب علم الحيوان قال بمنع أكله عند الحنفية، ومن أخذ بعرف أهل العرب قال بجوازه، وربما يرجح هذاالقول بأن المعهود من الشريعة في أمثال هذه المسائل الرجوع إلی العرف المتفاهم بين الناس، دون التدقيق في الأبحاث النظرية، فلا ينبغي التشديد في مسألة الإربيان عند الإفتاء، ولا سيما في حالة كون المسألة مجتهدا فيها من أصلها، ولا شك أنه حلال عند الأئمة الثلاثة، وإن اختلاف الفقهاء يورث التخفيف كما تقرر في محله، غير أن الاجتناب عن أكله أحوط وأولي وأحري.(وراجع ایضاً  فتاوی جامعة الرشید:63963)

سیدحکیم شاہ عفی عنہ

  دارالافتا ءجامعۃالرشید کراچی

‏     19/07/1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

سید حکیم شاہ

مفتیان

سیّد عابد شاہ صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے