ایک شخص اپنی بیوی کو جب بھی مار پیٹ کرتا ہے پھر غصے کی حالت میں کہتا ہے کہ ایک دو تین جاؤ اپنے ماں کے گھر جب اس سے نیت پوچھی جاتی ہے تو کہتا ہے کہ طلاق کی کوئی نیت نہیں کرتا، بس خوف کے لیے کبھی کہتا ہے، مزا ق کرتاہوں طلاق کا کبھی نام تک زبان پر نہیں لاتا نہ کنایہ کرتا ہے بس ٭یک دو سہ برو وتی ماتے لوگاء٭ مطلب" ایک دو تین جاؤ اپنی ماں کے گھر" اب اس کا کیا حکم ہے؟
اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ
اگر شوہر اپنی اس بات میں سچا ہے کہ اس نے ان الفاظ سے طلاق کی نیت نہیں کی تو طلاق واقع نہیں ہوئی۔
حوالہ جات
قال العلامۃ ابن عابدین رحمہ اللہ: (قوله وركنه لفظ مخصوص) هو ما جعل دلالة على معنى الطلاق من صريح أو كناية…وبه ظهر أن من تشاجر مع زوجته فأعطاها ثلاثة أحجار ينوي الطلاق ولم يذكر لفظا لا صريحا ولا كناية لا يقع عليه كما أفتى به الخير الرملي وغيره.
(رد المحتار:3/ 230)
رد و جواب
اخرجی و اذھبی
سب و جواب
خلیۃ بریۃ
جواب فقط
اعتدی استبرئی
رضا
تلزم النیۃ
تلزم النیۃ
تلزم النیۃ
غضب
تلزم النیۃ
تلزم النیۃ
تلزم النیۃ
مذاکرۃ الطلاق
تلزم النیۃ
یقع بلا نیۃ
یقع بلانیۃ
قال العلامۃ ابن عابدین رحمہ اللہ:
(رد المحتار:4 /522)
قال العلامۃ ابن عابدین رحمہ اللہ: ولو قال: أنت مني ثلاثا طلقت إن نوى أو كان في مذاكرة الطلاق. (رد المحتار:3/ 275)
فی الھندیہ: ولو قال لامرأته أنت مني ثلاثا إن نوى الطلاق طلقت وإن قال لم أنو الطلاق لم يصدق إن كان في حال مذاكرة الطلاق ولو قالت لزوجها طلقني فأشار بثلاث أصابع وأراد بذلك ثلاث تطليقات لا يقع ما لم يقل بلسانه هكذا كذا في الظهيرية (الفتاوى الهندية : 1/ 357)