021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
مدرسہ کے مہتمم کو مالک بناکر زکوة دینے کاحکم
70956زکوة کابیانزکوة کے جدید اور متفرق مسائل کا بیان

سوال

 میں  زیادہ تر زکوة  مدرسہ  میں دیتی ہوں ،بچوں کوبراہ راست  مالک نہیں  بناتی ،بلکہ  مدرسہ کےمہتمم کو مالک  بناتی ہوں ۔ سوال  یہ ہے کہ اس سے میری  زکوة  ادا  ہوجاتی ہے یا نہیں ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

جس مدرسہ  میں با لغ اور زکوة   کےمستحق طلبہ زیر تعلیم   ہوں،اور بعض طلبہ  مدرسہ میں رہائش پذیر بھی ہوں کہ ان کا کھانا  پینا  مدرسہ کی طرف سے ہو،  ایسے مدرسہ کےمہتمم  یا اس کے نمایندہ  کو  زکوة  حوالے  کرنے  سے زکوة  ادا ہوجاتی ہے ، کیونکہ مہتمم  مستحق  طلبہ  کی طرف سے زکوة  قبول کرنے کا  وکیل ہوتا ہے ، آگے ان کی ذمے داری ہے کہ رقم کو  صحیح  مصرف  میں  خرچ کریں ۔

حوالہ جات
الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) (2/ 268)
(وشرط صحة أدائها نية مقارنة له) أي للأداء (ولو) كانت المقارنة (حكما) كما لو دفع بلا نية ثم نوى والمال قائم في يد الفقير، أو نوى عند الدفع للوكيل ثم دفع الوكيل بلا نية
الفتاوى الهندية (19/ 239)
رجل أعطى درهما في عمارة المسجد أو نفقة المسجد أو مصالح المسجد صح ؛ لأنه وإن كان لا يمكن تصحيحه تمليكا بالهبة للمسجد فإثبات الملك للمسجد على هذا الوجه صحيح فيتم بالقبض ، كذا في الواقعات الحسامية .
الفتاوى الهندية (19/ 23)
متولي المسجد إذا اشترى بمال المسجد حانوتا أو دارا ثم باعها جاز إذا كانت له ولاية الشراء ، هذه المسألة بناء على مسألة أخرى إن متولي المسجد إذا اشترى من غلة المسجد دارا أو حانوتا فهذه الدار وهذا الحانوت هل تلتحق بالحوانيت الموقوفة على المسجد ؟ ومعناه أنه هل تصير وقفا ؟ اختلف المشايخ رحمهم الله تعالى قال الصدر الشهيد : المختار أنه لا تلتحق ولكن تصير مستغلا للمسجد كذا في المضمرات .

احسان اللہ شائق

دارالافتاء جامعۃ الرشید کراچی

22/جامدی الاولی 1442ھ

 

 

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسان اللہ شائق صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب