021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
پیشگی لی ہوئی مزدوری پر زکاۃ کا حکم
72156زکوة کابیانزکوة کے جدید اور متفرق مسائل کا بیان

سوال

کیافرماتے ہیں مفتیانِ کرام اس مسئلہ کے بارے میں کہ زید نے کسی جگہ کام کرنے کی ہامی بھری اور پیشگی اجرت کا مطالبہ کیا۔ بکر، جو کام کروانے والا ہے، نے پیشگی اجرت دے دی۔ مطلوبہ کام ابھی مکمل نہیں ہوا۔ پوچھنا یہ ہے کہ اس اجرت کی زکاۃ کس کے ذمہ ہے؟ زید پر یا بکر پر؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

 بکر نے جب اجرت ادا کر دی ہے تو اب وہ رقم اس کی مِلک میں نہیں ہے۔ لہٰذا مذکورہ صورت میں زکاۃ کی ادائیگی زید کے ذمہ واجب ہے۔

حوالہ جات
وقال العلامۃالکاسانی رحمہ اللہ تعالٰی: إن الزكاة في الأجرة المعجلة تجب على الآجر؛ لأنه ملكه قبل الفسخ. (بدائع الصنائع: 6/2)
وقال العلامۃ ابن الھمام رحمہ اللہ تعالٰی: وأما زكاة الأجرة المعجلة عن سنين في الإجارة الطويلة التي يفعلها بعض الناس عقودا، ويشترطون الخيار ثلاثة أيام في رأس كل شهر، فتجب على الآجر؛ لأنه ملكها بالقبض، وعند الانفساخ لا يجب عليه رد عين المقبوض، بل قدره فكان كدين لحقه بعد الحول. وقال الشيخ الإمام الزاهد علي بن محمد البزدوي ومجد الأئمة السرخكتي: يجب على المستأجر أيضا؛ لأن الناس يعدون مال هذه الإجارة دينا على الآجر، وفي بيع الوفاء يجب زكاة الثمن على البائع، وعلى قول الزاهد والسرخكتي يجب على المشتري أيضا، وصرح السيد أبو شجاع بعدم الوجوب على المستأجر.
وفي الخلاصة قال: الاحتياط أن يزكي كل منهما. (فتح القدیر: 165/2)

محمد عبداللہ بن عبدالرشید

دارالافتاء جامعۃ الرشید کراچی

18/ رجب المرجب/ 1442ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد عبد اللہ بن عبد الرشید

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب