021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
لڑکی کاکسی کےگھر جاکر قرآن پڑھانا
77355جائز و ناجائزامور کا بیانپردے کے احکام

سوال

سوال:حضرات سوال یہ ہےکہ کیاعورت(22سالہ لڑکی)کےلیےکسی کےگھرجاکرقرآن پڑھانا جائزہے؟

صورت حال یہ ہوکہ گھروالوں نےپردہ کاپورابندوبست بھی کیاہواوراس وقت گھرمیں بظاہر کوئی مردبھی نہیں ہوتا،ٹرانسپورٹ کےلیےوہ گاڑی بھی بھیجتےہوں اورلانےاورچھوڑتےوقت ایک عورت بھی ساتھ آتی جاتی ہواورلڑکی یہ اپنی شادی کی تیاری کےلیےکررہی ہو۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

قرآن پا ک میں ازواج مطہرات کوخاص طورپراورباقی مومنات کوعام طورپریہ حکم دیاگیاہے کہ وہ گھرمیں رہیں ،لہذاعورتوں کےلئے گھرسے باہرنکلناعام حالات میں جائز  نہیں ،یہ مردوں کی ذمہ داری ہے کہ وہ زیرکفالت عورتوں کے خرچ کاانتظام کریں ، جب تک نکاح نہ ہواہوتو لڑکی کانققہ اسی طرح شادی وغیرہ کاانتظام والدپرہوتاہے  اورنکاح کے بعدشوہرپر، جس کی بناءپر  عوت کوملازمت کرنے یاکوئی دوسراذریعہ معاش(مثلا تدریس وغیرہ) تلاش کرنے کی ضرورت  نہیں ہے،لیکن اگرنفقہ اورضروریات زندگی پوراکرنے والاکوئی نہ ہواورگھرمیں رہتے ہوئے سلائی کڑھائی  یاٹیوشن پڑھاکربھی  انتظام نہ کیاجاسکےتوایسی ضرورت کےوقت شرعی حدودکی رعایت رکھتےہوئےگھرسے باہرملازمت یا تدریس وغیرہ کےلیے نکلنے کی گنجائش ہے، بشرطیکہ بے پردہ اوراظہارزینت کے ساتھ نہ نکلے،نامحرم مردوں  سے بقدرضرورت بات چیت سے زائد بے تکلفی اورہنسی مزاح سےاجتناب کرے۔

صورت مسئولہ میں درج ذیل  شرائط کی پابندی کی جائےتوشرعاقرآن پڑھانےکےلیےگھرسےنکلنے کی اجازت ہوگی :

۱۔مکمل شرعی پردہ کااہتمام کیاجائے۔

۲۔خوشبولگاکراورمزین ہوکرنہ نکلاجائے۔

۳۔نامحرم (ڈرائیوروغیرہ )سےغیرضروری باتوں سےاجتناب   کیاجائے۔

حوالہ جات
"تفسير ابن كثير " 6 / 409، 410:وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآَتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا (33)
وقوله: { وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ } أي: الزمن بيوتكن فلا  تخرجن لغير حاجة. ومن الحوائج الشرعية الصلاة في المسجد بشرطه، كما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم: "لا تمنعوا إماء الله مساجد الله، وليخرجن وهن تَفِلات" وفي رواية: "وبيوتهن خير لهن"
وقال الحافظ أبو بكر البزار: حدثنا حميد بن مَسْعَدةحدثنا أبو رجاء الكلبي، روح بن المسيب ثقة، حدثنا ثابت البناني  عن أنس، رضي الله عنه، قال: جئن النساء إلى رسول الله صلى الله عليه وسلم فقلن: يا رسول الله، ذهب الرجال بالفضل والجهاد في سبيل الله تعالى، فما لنا عمل ندرك به عمل المجاهدين في سبيل الله؟ فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم: "من قعد -أو كلمة نحوها -منكن في بيتها فإنها تدرك عمل المجاهدين  في سبيل الله". ثم قال: لا نعلم رواه عن ثابت إلا روح بن المسيب، وهو رجل من أهل البصرة مشهور ۔
وقال البزار أيضا: حدثنا محمد بن المثنى، حدثنا عمرو بن عاصم، حدثنا همام، عن قتادة، عن مُوَرِّق، عن أبي الأحوص، عن عبد الله، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: "إن المرأة عورة، فإذا خرجت استشرفها الشيطان، وأقرب ما تكون بروْحَة ربها وهي في قَعْر بيتها".ورواه الترمذي، عن بُنْدَار، عن عمرو بن عاصم، به نحوه ۔
وروى البزار بإسناده المتقدم، وأبو داود أيضا، عن النبي صلى الله عليه وسلم قال: "صلاة المرأة في مَخْدعِها أفضل من صلاتها في بيتها، وصلاتها في بيتها أفضل من صلاتها في حجرتها" وهذا إسناد  جيد۔۔۔۔۔وقوله تعالى: { وَلا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الأولَى } قال مجاهد: كانت المرأة تخرج تمشي بين يدي الرجال، فذلك تبرج الجاهلية.  وقال مقاتل بن حيان: { وَلا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الأولَى } والتبرج: أنها تلقي الخمار على رأسها، ولا تشده فيواري قلائدها وقرطها وعنقها، ويبدو ذلك كله منها، وذلك التبرج، ثم عمت نساء المؤمنين في التبرج.۔
 "البحر الرائق " 11 / 133:( قوله ومعتدة الموت تخرج يوما وبعض الليل ) لتكتسب لأجل قيام المعيشة ؛ لأنه لا نفقة لها حتى لو كان عندها كفايتها صارت كالمطلقة فلا يحل لها أن تخرج لزيارة ولا لغيرها ليلا ولا نهارا ۔۔۔والحاصل أن مدار الحل كون خروجها بسبب قيام شغل المعيشة فيتقدر بقدره فمتى انقضت حاجتها لا يحل لها بعد ذلك صرف الزمان خارج بيتها كذا في فتح القدير۔

محمدبن عبدالرحیم

دارالافتاءجامعۃالرشیدکراچی

/23ذی الحجہ 1443 ھج

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمّد بن حضرت استاذ صاحب

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / سیّد عابد شاہ صاحب