021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
ریوارڈ پوائنٹس سے کریڈٹ کارڈ کے ذریعہ خریداری
77631اجارہ یعنی کرایہ داری اور ملازمت کے احکام و مسائلکرایہ داری کے جدید مسائل

سوال

اس ایپ میں،صارف ریوارڈپوائنٹس کااستعمال کرتےہوئےیاکریڈٹ/ڈیبٹ کارڈکااستعمال کرتے ہوئےایپ سےبراہ راست مختلف اشیاءجیسےفون وغیرہ خریدسکتاہے۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

ایپ سےبراہ راست کوئی چیزخریدنا جائزہے،واضح رہےکہ جب ڈیبیٹ کارڈ یاچارج کارڈکی سہولت میسرہوتوعام حالات میں کریڈٹ کارڈبنواناجائز نہیں ہے،چونکہ کریڈٹ کارڈبنواتےوقت سودی معاملہ کرناپڑتاہے،البتہ اگر کسی شخص نےمجبوری کی وجہ سے کریڈٹ کارڈبنوالیاہوتو،ایسےشخص کےلیےضروری ہےکہ کریڈٹ کارڈکابل مقررہ تاریخ سےپہلےپہلےاداکردے،تاکہ بینک کی طرف سےکارڈہولڈرپر بطورقرض لازم ہونی والی رقم پرتاخیر کی وجہ سےبطورسوداضافی رقم کی ادائیگی نہ کرنی پڑے،اسی طرح کریڈٹ کارڈہولڈر(حامل کارڈ)پرکارڈبنواتےوقت سودی معاہدہ کی وجہ سےتوبہ واستغفارلازم ہے۔

حوالہ جات
بحوث فی قضایافقھیۃ معاصرۃ(2/164):
الجوائز على بطاقات الائتمان وهناك نوع آخر من الجوائز ، تعطى على استخدام بطاقات الائتمان ، والعادة في هذه البطاقات أن حاملها يحصل على نقاط عند كل استخدام له لتلك البطاقة عند شراء بضاعة أو خدمة ، وإن هذه النقاط تذخر في حسابه عند مصدر البطاقة ؛ فكلما بلغت النقاط حدا معيناً ، استحق حامل البطاقة جائزة من قبل المصدر . وحكم هذه الجوائز موقوف على معرفة علاقة مصدر البطاقة مع حاملها . وإن حقيقة هذه العلاقة : أن مصدر البطاقة يقبل حوالة دين حامل البطاقة ، لصالح التاجر الذي يقبل البطاقة ؛ فحامل البطاقة محبل والتاجر محتال ، والمصدر محتال عليه ، وعلى أساس هذه الحوالة يسدد المصدر دين حامل البطاقة إلى التاجر ، ثم يرجع على حامل البطاقة . وعلى هذا ، فإن مصدر البطاقة لا يعدو تجاء حامل البطاقة من أن يكون محتالاً عليه أولاً ، ثم مقرضاً له عندما يسدد دينه إلى الناجر ، فالجائزة التي يقدمها مصدر البطاقة إلى حاملها هي جائزة من قبل المقرض إلى المستقرض ، فهو تبرع محض ، لا قمار فيه ولا ربا : أما القمار ، فلأن حامل البطاقة لم يعلق شيئاً من ماله على خطر . وأما الربا ، فإنه يتحقق بإعطاء زيادة من المستقرض إلى المقرض ، وليس في العكس ، فلو أعطى مقرض شيئا للمستقرض ، علاوة على
القرض ، فإنه تبرع محض لا يلزم منه الربا .

سید نوید اللہ

دارالافتاء،جامعۃ الرشید

26/محرم1443ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

سید نوید اللہ

مفتیان

آفتاب احمد صاحب / محمد حسین خلیل خیل صاحب