021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
لقطہ کا حکم
81909گری ہوئی چیزوں اورگمشدہ بچے کے ملنے کا بیانمتفرّق مسائل

سوال

مجھے ملايشياء میں 720 رنگٹ  ملے ہیں جو کہ پاکستانی تقریبا 43200روپے بنتے ہیں ۔آس پاس ایک پارکنگ تھا ،اس میں معلومات کی اوروہاں نزدیک ہاسپٹل کے انتظامیہ  سے بھی  دریافت کیا، لیکن کسی کو پیسوں کے بارے میں معلومات نہیں تھی اور وہاں  cctv کیمرےکے فوٹیج میں بھی  دیکھا، لیکن وہ جگہ cctvکی  Rangeمیں نہیں تھی ۔ 720 رنگٹ ایک مہینہ سے میرے پاس ہے، تو اب میرے لیے کیا حکم ہے ؟کیا میں خود استعمال کرسکتا ہوں؟ یا مالک کی طرف سے صدقہ کرنا ضروری ہوگا؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

معلومات کے باوجودجب  پیسوں کا مالک نہیں ملا تو اسے اپنے پاس محفوظ رکھیں اور ساتھ ساتھ تشہیر کرتے رہیں ،اگر تشہیر کے باوجود مالک کا علم نہ ہوسکے اور واجد (پیسے اٹھانے والا)مالک کو ڈھونڈنے سے عاجز آجائے ، تو و ہ پیسے  اصل مالک کی طرف سے کسی غریب مستحق زکوٰۃ کو صدقہ کردیں ۔  اگر  آپ خود مستحق زکوٰۃ ہوں، تو خود بھی استعمال کرسکتے ہیں ۔ بعد میں  اگر  مالک آجائے، تو مالک کو  اختیار ہوگا،اگر واپس لینا  چاہے تو  اسے آپ پیسے ادا کریں گے ۔اگر وہ کیے گئے صدقہ پر راضی ہے تو اسے ثواب مل جائے گا۔

حوالہ جات
روی الإمام الدار قطني رحمه اللہ عن أبي هريرة رضي اللہ قال :أن رسول اللہ   صلى اللہ  عليه وسلم سئل عن اللقطة ، فقال:  لا تحل اللقطة ، من التقط شيئا فليعرفه سنة، فإن جاءه صاحبها فليردها إليه، وإن لم يأت صاحبها فليتصدق بها ، وإن جاءه فليخيره بين الآخر وبين الذي له.(سنن دار قطني: ح: 4389)
  قا ل العلامة المر غیناني رحمہ اللہ :وینبغي أن یعرفھا فی المواضع الذی أ صابھا، وفی المجامع؛ فإن ذلک أقرب إلی الوصول إلی صاحبھا. (الھدایة:1/(614
  قا ل االعلامة المر غیناني رحمہ اللہ :ولا يتصدق باللقطة على غني؛ لأن المأمور به هو التصدق ؛لقوله عليه الصلاة والسلام: فإن لم يأت ،يعني صاحبها ، فليتصدق به ، والصدقة لا تكون على غني ،فأشبه الصدقة المفروضة . وإن كان الملتقط غنيا ،لم يجز له أن ينتفع بها. (الهداية:2 / 419)
قال جمع من العلماء رحمھم اللہ :ويعرف الملتقط اللقطة في الأسواق والشوارع مدة يغلب على ظنه أن صاحبها لا يطلبها بعد ذلك هو الصحيح.(الفتاوى الهندية :289/2)
قال العلامۃ الحصکفی رحمہ اللہ تعالی:فإن أشهد عليه  بأنه أخذه ليرده على ربه، ويكفيه أن يقول من سمعتموه ينشد لقطة، فدلوه علي. وعرف  أي نادى عليها حيث وجدها. وفي الجامع : إلى أن علم أن صاحبها لا يطلبها ،أو أنها تفسد، إن بقيت كالأطعمة  والثمار  كانت أمانة  لم تضمن بلا تعد..... فينتفع  الرافع  بها لو فقيرا،  وإلا تصدق بها على فقير.... فإن جاء مالكها  بعد التصدق  خير بين إجازة فعله ولو بعد هلاكها  وله ثوابها  أو تضمينه.   (الدر المختار: 4/278)
     قال جمع من العلماء رحمھم اللہ :إن كان الملتقط محتاجا فله أن يصرف اللقطة إلى نفسه بعد التعريف،كذا في المحيط، وإن كان الملتقط غنيا لا يصرفها إلى نفسه بل يتصدق على أجنبي أو أبويه أو ولده أو زوجته إذا كانوا فقراء، كذا في الكافي. (الفتاوی الھندیۃ: 2/291)
قال العلامۃ السرخسي رحمہ اللہ :وإن كان الملتقط محتاجا فله أن يصرفها إلى حاجة نفسه بعد التعريف.(المبسوط للسرخسی :11/15)
 

  محمدمفاز

دارالافتاء،جامع الرشيد ،کراچی

6جمادی الاولی  1445ھ

 

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد مفاز بن شیرزادہ خان

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے