021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
رضاعی بھائی کے حقیقی بھائی سے نکاح کا حکم
82120نکاح کا بیاننکاح کے منعقد ہونے اور نہ ہونے کی صورتیں

سوال

میرا سوال یہ ہے کہ ایک عورت کی بیٹی ہے اس بیٹی کے ساتھ اس عورت نے  کسی  اورکے   بچے  کو بھی دودھ پلایا، اب اس بچی کا نکاح ، دودھ پینے والے بچے  کے بڑے بھائی سے ہو سکتا ہے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

صورتِ مسئولہ میں بچی  کا نکاح دودھ پینے والے بچے کے بڑے بھائی سے ہوسکتا ہے  ،اس لیےکہ بچی اور دودھ پینے والے بچے کے بڑے بھائی کےدرمیان کوئی حرمت کا رشتہ نہیں ہے۔

حوالہ جات
قال العلامة المرغيناني رحمه الله: ويجوز أن يتزوج الرجل بأخت أخيه من الرضاع ، كما يجوز أن يتزوج الرجل بأخت أخيه من النسب، وذلك مثل الأخ من الأب إذا كانت له أخت من أمه، جاز لأخيه من أبيه أن يتزوجها. وكل صبيين اجتمعا على ثدي امرأة واحدة، لم يجز لأحدهما أن يتزوج بالأخرى ،هذا هو الأصل؛لأن أمهما واحدة ، فهما أخ وأخت.( الهداية :1/ 218) 
 قال العلامة ابن نجيم رحمه الله: قوله( وتحل أخت أخيه رضاعا) يصح اتصاله بكل من المضاف،والمضاف إليه وبهما ،كما قدمناه في نظائره . فالأول: أن يكون له أخ من النسب ، ولهذا الأخ أخت رضاعية، والثاني: أن يكون له أخ من الرضاع له أخت نسبية، والثالث :ظاهر. ( البحر الرائق:3/ 244) 
قال العلامة الحصكفي رحمه الله:(وتحل أخت أخيه رضاعا) يصح اتصاله بالمضاف كأن يكون له أخ نسبي له أخت رضاعية، وبالمضاف إليه كأن يكون لأخيه رضاعا أخت نسبا،وبهما وهو ظاهر.(الدر المختار:3/ 217)

محمد مفاز

دارالافتاء ،جامعۃ الرشید،کراچی  

12جمادی الاولی 1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

محمد مفاز بن شیرزادہ خان

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے