021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
ناپاک کپڑوں میں نماز پڑھنے کا حکم
82003پاکی کے مسائلنجاستوں اور ان سے پاکی کا بیان

سوال

مفتی صاحب میرا سوال یہ ہے کہ اگر کسی جگہ تیمم کی ضرورت ہو جائے مگر کپڑے نا پاک ہوں تو اس وقت ان کو کیسے پاک کیا جائے گا ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگر کپڑے پر ناپاکی لگ جائے تو  نجس جگہ کو پانی سے دھوئے بغیر کپڑا  پاک  نہیں ہوتا ،البتہ  اگر کسی شخص کے پاس نماز میں ستر چھپانے کے لیے پاک کپڑے کا انتظام ممکن نہ ہو اور ناپاک کپڑا دھونے کے لیے پانی  میسر نہ ہواور   نماز کے آخری وقت تک ایک میل تک   پانی ملنے کا غالب گمان  نہ  ہو  تو وہ اسی ناپاک  کپڑے کے ساتھ نماز ادا کر سکتا ہےاور اس نماز کا دہرانا اس پر لازم نہیں ہو گا،البتہ قضاء کر لے تو بہتر ہے اور اگر ایک میل کے اندر اندر پانی ملنے کا غالب گمان ہو تو  ناپاک کپڑوں میں تیمم کر کے نماز نہیں پڑھ سکتا،اگرچہ نماز نکل جانے کا خوف ہو۔البتہ  اگر ستر چھپانے کے بقدر  پاک کپڑا موجود ہے تو اسی میں نماز ادا کی جائے گی ،پورا بدن چھپانا ضروری نہیں۔

حوالہ جات
قال العلامة ابن عابدين الشامي رحمه الله تعالى:(قوله: ويطهر خف ونحوه) احتراز عن الثوب والبدن؛ فلا يطهران بالدلك إلا في المني.(رد المحتار :١/٣٠٩)
قال العلامة الحصفكي رحمه الله تعالى: (وإذا لم يجد) المكلف المسافر (ما يزيل به نجاسته) أو يقللها لبعده ميلا أو لعطش (صلى معها) أو عاريا (ولا إعادة عليه).(الدر مختار مع حاشية رد المحتار:١/٤١٣)
قال العلامة ابن عابدين الشامي رحمه الله تعالى:(وحاصل المعنى أنه لا تصح صلاة المقيم بساتر نجس وإن لم يملك الطاهر بناء على أن المقيم لا يتحقق عجزه عن الماء أو غيره من المائعات المزيلة لأن المصر ونحوه مظنة وجود ذلك ولذا لم يجز له التيمم في المصر، لكن هذا قولهما والمفتى به قوله حيث تحقق العجز. (رد المحتار :١/٣٠٩)
‌قال جمع من المؤلفين رحمهم الله تعالى:ستر العورة شرط لصحة الصلاة إذا قدر عليه. كذا في محيط السرخسي. العورة للرجل من تحت السرة.... بدن الحرة عورة إلا وجهها وكفيها وقدميها.(الفتاوى الهندية:١/٥٧)
‌‌قال جمع من المؤلفين رحمهم الله تعالى:ولو ‌كان ‌الدم في ناحية من الثوب والطاهر منه بقدر ما يمكنه أن يتزر به لم يجز إلا أن يصلي فيه؛ لأنه يمكنه ستر العورة بثوب طاهر. ( الفتاوى الهندية:١/٦٠)
قال العلامة علي بن أبي بكر الفرغاني المرغيناني رحمه الله تعالى:ويستحب لعادم الماء وهو يرجوه أن يؤخر الصلاة إلى آخر الوقت فإن وجد الماء توضأ وإلا تيمم وصلى.(الهداية:١/٢٩)
قال العلامة زين الدين ابن نجيم رحمه الله تعالى:(قوله: وراجي الماء يؤخر الصلاة) يعني على سبيل الندب كما صرح به في أصله الوافي. والمراد بالرجاء غلبة الظن أي يغلب على ظنه أنه يجد الماء في آخر الوقت، وهذا إذاكان بينه وبين موضع يرجوه ميل أو أكثر، فإن كان أقل منه لا يجزئه التيمم، وإن خاف فوت وقت الصلاة، فإن كان لا يرجوه لا يؤخر الصلاة عن أول الوقت.(البحر الرائق شرح كنز الدقائق:١/١٦٢)
احسن الفتاوی میں ہے:اس وقت ناپاک کپڑے ہی میں پڑھ لے ،مگر اس کے بعد دوسری نماز کے وقت کے اندر پاک کپڑا ملنے کا ظن غالب ہو تو اس وقت نماز پڑھنا فرض نہیں،معہذا بہتر ہے کہ اس وقت بھی پڑھ لے اور بعد میں قضاء بھی پڑھے۔(احسن الفتاوی:3/441)

احسن ظفر قریشی

دار الافتاء،جامعۃ الرشید،کراچی

10 جمادی الآخرۃ 1445 ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسن ظفر قریشی بن ظفر محمود قریشی

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے