021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
مذاق میں نکاح کرنے کا حکم
81857نکاح کا بیاننکاح کے منعقد ہونے اور نہ ہونے کی صورتیں

سوال

اگر لڑکا لڑکی ایک دوسرے کو پسند کرتے ہیں  اور ان کے دوستوں نے مذاق میں ان کا نکاح کروایا  اور حق مہر اور دو گواہ بھی رکھے ، گواہوں کو پتہ تھا یہ مذاق ہو رہا ہے، دونوں لڑکا لڑکی نے تین دفعہ" قبول ہے" بولا  اور ایک کاغذ پر دونوں نے اپنے دستخط کیے اور ویڈیو بنائی۔ لڑکے کےگواہوں میں دو لڑکے تھے۔ لڑکی کا کوئی ولی موجود نہیں تھا۔ کیا اس طرح ان دونوں کا نکاح ہو گیا؟

سائل نے فون پر بتایا کہ لڑکا نسب،دین داری،شرافت،مال داری اور پیشے میں لڑکی کے برابر ہے اور لڑکی کے اولیاء کو نکاح کی خبر نہیں  ہے۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

اگر ایک ہی مجلس میں دو گواہوں کی موجودگی میں لڑکا اور لڑکی ایجاب و قبول کر لیں اور لڑکی کے اولیاء موجود نہ ہوں،البتہ لڑکا نسب ،دین داری،شرافت،مال داری اور پیشے میں لڑکی کے برابر ہو  ،تو نکاح ہو جاتا ہے ،چاہے وہ مذاق  ہی کیوں نہ کر رہے ہوں۔لہذا   ان کا نکاح ہو گیا ہے۔اب اگر وہ نکاح باقی رکھنا چاہتے ہیں تو انہیں چاہیے کہ والدین کے ذریعے رسمی طور پر نکاح کی کاروائی مکمل کر لیں تاکہ خاندان میں الجھنیں پیدا نہ ہوں۔اور اگر یہ نکاح باقی رکھنا نہیں چاہتے تو لڑکا لڑکی کو طلاق دے دے۔

حوالہ جات
قال العلامة ابن عابدين الشامي رحمه الله تعالى:قوله:( وشرط حضور شاهدين) أي يشهدان على العقد.(رد المحتار:٣/٢١)
قال العلامة ابن عابدين الشامي رحمه الله تعالى:(وينعقد) متلبسا (بإيجاب) من أحدهما (وقبول) من الآخر (وضعا للمضي) لأن الماضي أدل على التحقيق (كزوجت) نفسي أو بنتي أو موكلتي منك(و) يقول الآخر (تزوجت). (رد المحتار:٣/١٠)   
قال العلامة الحصفكي رحمه الله تعالى:( ومن شرائط الإيجاب والقبول: اتحاد المجلس لو حاضرين. (الدر المختار مع حاشية رد المحتار:٣/١٤)
قال العلامة الحصفكي رحمه الله تعالى:(و) شرط (حضور) شاهدين (حرين) أو حر وحرتين (مكلفين سامعين قولهما معا) على الأصح (فاهمين) أنه نكاح على المذهب بحر (مسلمين لنكاح مسلمة ولو فاسقين أو محدودين في قذف.(الدر المختار مع حاشية رد المحتار:٣/١٤)
قال العلامة أبو بكر بن مسعود الكاساني رحمه الله تعالى:الجد ليس من شرائط جواز النكاح حتى يجوز نكاح الهازل؛ لأن الشرع جعل الجد، والهزل في باب النكاح سواء. قال النبي صلى الله عليه وسلم :‌ثلاث جدهن جد، وهزلهن جد الطلاق والعتاق والنكاح.(بدائع الصنائع في ترتيب الشرائع:٢/٣١٠)
قال العلامة الحصفكي رحمه الله تعالى: (الكفاءة معتبرة) في ابتداء النكاح للزومه أو لصحته (من جانبه) أي الرجل ؛لأن الشريفة تأبى أن تكون فراشا للدنيء ولذا (لا) تعتبر (من جانبها) ؛لأن الزوج مستفرش فلا تغيظه دناءة الفراش وهذا عند الكل في الصحيح. (الدر المختار مع حاشية رد المحتار:٣/٨٥)
قال العلامة ابن عابدين الشامي رحمه الله تعالى:قوله: (الكفاءة معتبرة) قالوا :معناه معتبرة في اللزوم على الأولياء حتى أن عند عدمها جاز للولي الفسخ. اهـ. فتح وهذا بناء على ظاهر الرواية من أن العقد صحيح، وللولي الاعتراض، أما على رواية الحسن المختارة للفتوى من أنه لا يصح. فالمعنى معتبرة في الصحة.
(رد المحتار:٣/٨٤)
قال جمع من المؤلفين:الكفاءة تعتبر في أشياء (منها النسب)..... (ومنها إسلام الآباء)..... (ومنها الحرية)..... (ومنها الكفاءة في المال)..... (ومنها الديانة)....(و منها الحرفة).(الفتاوى الهندية:١/٢٩١)

احسن ظفر قریشی                                                                                                                                                           دار الافتاء،جامعۃالرشید،کراچی

10 جمادی الآخرۃ 1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

احسن ظفر قریشی بن ظفر محمود قریشی

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے