021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
ساس کو چھونے سے حرمت مصاہرت کا حکم
82363نکاح کا بیانحرمت مصاہرت کے احکام

سوال

مسئلہ یہ ہے کی میری ساس کی  گود میں میرا بچہ تھا مجھے اُسے اُن سے لینا تھا ،جب میں نے انکے گود سے اٹھانے کا ارادہ کیا تو میرا ہاتھ اُن سے مس ہو گیا ،اور یہ مس 3 سیکنڈ کا تھا تقریبا،نا پہلے سے مجھے شہوت تھی نا بعد میں شہوت کا کوئی احساس ہوا ،لیکن عضوِ تناسل میں چھونے کے دوران حرکت پیدا ہوئی جو کہ 3 سے 4 پرسنٹ کی حرکت رہی ہوگی ۔اب وسوسے آرہے ہیں کیا حرمت مصاہرت ہوئی کی نہیں  ؟

  توضیح  :سائل   نے بتایا کہ میری ہتھیلیاں اُنکی ہتھیلیوں سے ٹچ ہوئی تھیں ۔

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

حرمت مصاہرت  کے ثبوت کے  اسباب  میں سے ایک سبب شہوت  کے ساتھ   بلا حائل چھونا ہے۔ صورت  مسئولہ  میں بظاہر ایسا لگ رہا ہے  کہ  شہوت کا  احساس تو ہے  لیکن کوئی واضح ظاہری علامت نہیں ،  بلکہ سائل کے مطابق  چھونے  سے پہلے اور بعد  میں بھی شہوت موجود نہیں تھی ،آلے میں حرکت  کا بھی گویااشتباہ ہے ،لہذا حرمت مصاہرت ثابت نہیں ہوئی۔

حوالہ جات
(وفي المس لا) تحرم (ما لم تعلم الشهوة) لأن الأصل في التقبيل الشهوة بخلاف المس (والمعانقة كالتقبيل) وكذا القرص والعض بشهوة، ولو لأجنبية، وتكفي الشهوة من أحدهما ومراهق ومجنون وسكران كبالغ.بزازية. (الدر المختار:180)
 ‌وتثبت ‌باللمس ‌فيهما عن شهوة وبالنظر إلى فرجها عن شهوة عندنا ولا تثبت بالنظر إلى سائر الأعضاء بشهوة ولا بمس سائر الأعضاء إلا عن شهوة بلا خلاف.وتفسير الشهوة هي أن يشتهي بقلبه ويعرف ذلك بإقراره؛ لأنه باطن لا وقوف عليه لغيره، وتحرك الآلة وانتشارها هل هو شرط تحقيق الشهوة؟ اختلف المشايخ فيه قال بعضهم: شرط.وقال بعضهم: ليس بشرط هو الصحيح؛ لأن المس إذا عرفنا هذا فنقول كما ثبتت حرمة المصاهرة بالوطء تثبت بالمس والتقبيل عن شهوة عندنا سواء كان في الملك أو في غير الملك، وعند الشافعي رحمه الله تعالى لا تثبت الحرمة بالتقبيل والمس عن شهوة أصلا في الملك أو في غير الملك...... ولكنا نستدل بآثار الصحابة رضي الله عنهم، فقد روي عن ابن عمر رضي الله عنه أنه قال: إذا جامع الرجل المرأة أو قبلها بشهوة أو لمسها بشهوة أو نظر إلى فرجها بشهوة حرمت على أبيه وابنه وحرمت عليه أمها وابنتها. (المبسوط للسرخسي :207/7 )
‌  وكما ‌تثبت ‌هذه ‌الحرمة بالوطء تثبت بالمس والتقبيل والنظر إلى الفرج بشهوة، كذا في الذخيرة. سواء كان بنكاح أو ملك أو فجور عندنا، كذا في الملتقط....... ولا تثبت بالنظر إلى سائر الأعضاء إلا بشهوة ولا بمس سائر الأعضاء لا عن شهوة بلا خلاف، كذا في البدائع.( الفتاوى الهندية1:/ 274)

عبدالعزيز

دارالافتاء جامعۃ الرشیدكراچی

13 جمادی الآخرۃ   1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

عبدالعزيز بن عبدالمتين

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے