021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
ناپاک کپڑوں کےپانی کی چھینٹوں کاحکم
82442/63پاکی کے مسائلنجاستوں اور ان سے پاکی کا بیان

سوال

اگر ایک ناپاک(منی یا پیشاب جس میں لگا ہو) کپڑے کو مشین میں ڈال دیا جائے اور ناپاکی کا اثر یعنی اس کا رنگ اور بدبو وغیرہ کسی بھی کپڑے میں ظاہر نہ ہوتی ہو تب بھی تمام کپڑے ناپاک ہوں گے؟ اور اگر وہ کپڑا کسی بالٹی میں ڈالا جائے تو وہ بالٹی اور بالٹی کا پانی اور کپڑے کو جس ہاتھ سے پکڑا ہو وہ ہاتھ اور وہ کپڑا جسم کے جس حصہ کو لگا یا اس کپڑے کے چھینٹیں  جس کپڑے میں پڑیں کیا سب ناپاک ہوجائیں گے ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

ناپاک کپڑےاگر مشین میں ڈالے جائیں توتب تک وہ ناپاک ہی رہیں گے جب تک شرعی طریقے سے انہیں پاک نہ کیا جائے، اگرچہ ناپاکی کا اثر یعنی رنگ ،بو کسی کپڑے میں ظاہر نہ ہو ۔اسی طرح اگر ناپاک کپڑےکسی بالٹی میں ڈال دیےجائیں تو وہ بالٹی اور بالٹیکے اندر پانی سب ناپاک ہوجائےگا ۔نیزاگرناپاک کپڑوںوالے پانی کےچھینٹیں   پاک کپڑوں یا بدن   کے کسی حصے کو لگ جائیں  تو اگر وہ سوئی کے سروں کے کے برابر ہیں  تو معاف ہے اور اگر اس سے بڑی ہو ں توچوتھائی کپڑے یا اس سے زیادہ ہو نے کی صورت میں اس کو دھونا ضروری ہوگاورنہ نہیں ،تاہم دھولینا بہتر ہے  ۔ایسےہی جسم کا کوئی حصہ صرف ناپاک کپڑوں کےلگنے (اتصال )سے یا پاک کپڑے صرف ناپاک  کپڑوں کے ساتھ رکھنے سے ناپاک نہیں ہوتے،جب تک نجاست کا اثر بدن یا پاک کپڑوں پر واضح طور پر ظاہر نہ ہو یا نجاست بدن یاکپڑوں پر نہ لگے۔

حوالہ جات
وغسل عضو في أوان وغسل جنب لم يستنج في آبار كالثوب ويتنجس الماء والأواني والماء الرابع مطهر في الثوب لا العضو؛ لأنه أقيم به قربة. كذا في الكافي .والمياه الثلاثة نجسة متفاوتة فالأول إذا أصاب شيئا يطهر بالثلاث والثاني بالمثنى والثالث بالواحد....وتطهر الإجانة الثالثة تبعا للمغسول كعروة القمقمة وحب الخمر التي تخللت فيه. هكذا في الزاهدي. (الفتاوى الهندية:1/ 41،42)
والحاصل أن المائع متى أصابته نجاسة خفيفة أو غليظة وإن قلت تنجس ولا يعتبر فيه ربع ولا درهم، نعم تظهر الخفة فيما إذا أصاب هذا المائع ثوبا أو بدنا فيعتبر فيه الربع كما أفاده الرحمتي. (رد المحتار ط الحلبي:1/ 322)
البول المنتضح قدر رءوس الإبر معفو للضرورة وإن امتلأ الثوب. كذا في التبيين وكذا قدر الجانب الآخر. هكذا في الكافي والتبيين.هذا إذا كان الانتضاح على الثياب والأبدان أما إذا انتضح في الماء فإنه ينجسه ولا يعفى عنه؛ لأن طهارة الماء آكد من طهارة الأبدان والثياب والمكان. كذا في السراج الوهاج. ولو كان المنتضح مثل رأس المسلة منع. كذا في البحر الرائق. (الفتاوى الهندية :1/ 46)
الكوز إذا كان فيه خمر فتطهيره أن يجعل فيه الماء ثلاث مرات كل مرة ساعة إن كان الكوز جديدا وهذا عند أبي يوسف رحمه الله. هكذا في الخلاصة. (الفتاوى الهندية:1/ 43)
ولو وضع رجله المبلولة على أرض نجسة أو بساط نجس لا يتنجس وإن وضعها جافة على بساط نجس رطب إن ابتلت تنجست ولا تعتبر النداوة هو المختار كذا في السراج الوهاج ناقلا عن الفتاوى. (الفتاوى الهندية:1/ 47)

رفیع اللہ                  

                                                                                         دار الافتاءجامعۃ الرشید کراچی

                                                                                                                                                  18    جمادی الأخری1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

رفیع اللہ غزنوی بن عبدالبصیر

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے