021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
کپڑوں کواپنے طاقت کے بقدر نچوڑنے کا حکم
82444/63پاکی کے مسائلنجاستوں اور ان سے پاکی کا بیان

سوال

براہ کرم اچھے سے تمام مسائل سمجھادیں اور کوئی آسان سا حل کہ کبھی کبھار چادر وغیرہ میں منی لگ جاتی ہے اور گھر والے مشین میں ڈال کر سب کو دھو دیتے ہیں لیکن مشین سے نکال کر دو یا تین مرتبہ تمام کپڑوں کو کنگھال دیتے ہیں(دو یا تین بالٹی میں پانی بھر کر ایک بالٹی میں ڈالتےہیں اور نچوڑ کر دوسرے میں اور اسے بھی نچوڑ دیتے ہیں اور میں نے کبھی دیکھا کہ والدہ اپنے طاقت کے حساب سے کپڑے نچوڑتی ہیں تو بعض اوقات پانی کے قطرے ٹپک رہے ہوتے ہیں ) لیکن وہ چادر یا شلوار دھلنے کے بعد اس میں ناپاکی(منی)ظاہر نہیں ہوتی کیا پھر بھی کپڑے ناپاک ہوں گے؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

کپڑوں کو نچوڑنے میں والدہ کی طاقت کا اعتبار ہوگا ،اس لیے اگر والدہ اپنی پوری طاقت وبساط کے بقدر کپڑوں کو نچوڑدیتی ہے تو کپڑے پاک ہی سمجھے جائیں گے خواہ اس سے پانی کے کچھ قطرے کیوں نہ ٹپک رہے ہوں ،البتہ ضروری ہے کہ دھونے والا مرد یا عورت کپڑے دھوتے وقت نچوڑنے میں اپنی پوری طاقت کا استعمال کرے تاکہ نجاست پوری طرح سے زائل ہوجائے۔

حوالہ جات
ويشترط العصر في كل مرة فيما ينعصر ويبالغ في المرة الثالثة حتى لو عصر بعده لا يسيل منه الماء ويعتبر في كل شخص قوته وفي غير رواية الأصول يكتفي بالعصر مرة وهو أرفق. كذا في الكافي وفي النوازل وعليه الفتوى. كذا في التتارخانية والأول أحوط. هكذا في المحيط.ولو عصره في كل مرة وقوته أكثر ولم يبالغ فيه صيانة للثوب لا يجوز. هكذا في فتاوى قاضي خان .إن غسل ثلاثا فعصر في كل مرة ثم تقاطرت منه قطرة فأصابت شيئا إن عصره في المرة الثالثة وبالغ فيه بحيث لو عصره لا يسيل منه الماء فالثوب واليد وما تقاطر طاهر وإلا فالكل نجس. هكذا في المحيط). الفتاوى الهندية:1/ 42)
وتعتبر قوة كل عاصر دون غيره خصوصا على قول أبي حنيفة إن قدرة الغير غير معتبرة وعليه الفتوى. فلو كانت قوته أكثر من ذلك إلا أنه لم يبالغ في العصر صيانة لثوبه عن التمزيق لرقته قال بعضهم :لا يطهر، قال بعضهم: يطهر لمكان الضرورة وهو الأظهر. (البحر الرائق شرح كنز الدقائق : 1/ 250)
 (قوله: بحيث لا يقطر) تصوير للمبالغة في العصر ط. وظاهر إطلاقه أن المبالغة فيه شرط في جميع المرات، وجعلها في الدرر شرطا للمرة الثالثة فقط. (رد المحتار ط الحلبي:1/ 331)

رفیع اللہ                  

                                                                                         دار الافتاءجامعۃ الرشید کراچی

                                                                                                                                    18    جمادی الأخری1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

رفیع اللہ غزنوی بن عبدالبصیر

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے