021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
حرمت مصاہرت کے احکام
82801نکاح کا بیانحرمت مصاہرت کے احکام

سوال

حنفیہ  کے نزدیک حرمت مصاہرت کے ثبوت کے اسباب کیا ہیں؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

عورت سے نکاح ،وطی یا دواعی وطی کی بنیاد پر پیدا ہونے والی حرمت  کے اسباب درج ذیل ہیں۔

  1. نکاح صحیح : نکاح صحیح ہوتے ہی مرد پر منکوحہ کی ماں ،نانی اور دادی وغیرہ سب حرام ہو جاتی ہیں۔
  2. منکوحہ سے وطی: بیوی سے وطی کرنا، اگرچہ نکاح فاسد کے بعد ہی ہو،اس کی بیٹی ، نواسی اور پوتی وغیرہ حرام ہو جاتی ہیں۔
  3. باندی سے جماع: اپنی مملوکہ باندی سے جماع کرنے سے حرمت ثابت ہو جاتی ہے۔
  4. وطی بالشبہ:  اجنبی عورت کو شبہ کی وجہ سے اپنی بیوی سمجھ کر اس سے وطی کر لینا۔
  5. زنا:  کسی شبہ کے بغیر اجنبی عورت سے جماع کرنا۔
  6. بوس و کنار:  کسی مرد کا عورت سے بوس و کنار کرنا یا عورت کا کسی مرد کا شہوت  سے بوسہ لینا۔
  7. مس بالشہوت: شہوت کے ساتھ بدن کے کسی بھی حصہ کو چھونا۔
  8. نظر بالشہوت: شہوت کے ساتھ ایک دوسرے کےپوشیدہ  اعضاء کو دیکھ لینا۔البتہ اگر پوشیدہ اعضاء کو تصویر ،  شیشے  یا پانی کے عکس میں دیکھنے سے حرمت مصاہرت ثابت نہ ہو گی۔
حوالہ جات
قال العلامۃ الحصكفي رحمه الله تعالى:ونكاح البنات ‌يحرم ‌الامهات، ويدخل بنات الربيبة والربيب. (الدر المختار :179/1 )
قال العلامۃ ابن عابدین رحمه الله تعالى :‌لما ‌تقرر ‌أن ‌وطء الأمهات يحرم البنات.( رد المحتار:3/ 31)
‌ قال العلامۃ ابن عابدین رحمه الله تعالى :فالفاسد لا يحرم إلا بمس بشهوة .( رد المحتار:3/ 30)
قال جمع من العلماء رحمهم الله تعالى :وتثبت ‌بالوطء ‌حلالا كان أو عن شبهة أو زنا..... ‌فإن ‌نظرت ‌المرأة ‌إلى ‌ذكر ‌الرجل أو لمسته بشهوة أو قبلته بشهوة تعلقت به حرمت المصاهرة.      ( الفتاوى الهندية:1/ 274)
قال العلامة داماد أفندي رحمه الله تعالى :كذا ‌يوجبها (‌نظرها إلى ذكره بشهوة) متعلق بالنظر.(مجمع الأنهر:1/ 327) 
قال العلامة  ابن عابدین رحمه الله تعالى : ولو ‌من ‌زنى. ( رد المحتار :3/ 29)
قال العلامة  ابن عابدین رحمه الله تعالى : لأن الزنى ‌وطء مكلف في فرج مشتهاة ولو ماضيا خال عن الملك وشبهته.( رد المحتار:3/ 32)
قال جمع من العلماء رحمهم الله تعالى: تثبت ‌بالمس ‌والتقبيل. ) الفتاوى الهندية:1/ 274)
قال العلامة  ابن عابدین رحمه الله تعالى : وعلى هذا ينبغي أن ‌يكون ‌مس ‌الفرج كذلك بل أولى؛ لأن تأثير المس فوق تأثير النظر. ( رد المحتار:3/ 33)
قال العلامۃ الحصكفي رحمه الله تعالى : أصل ‌ممسوسته بشهوة. (الدر المختار :180/1 )
قال العلامة ابن عابدين رحمه الله تعالى:لأن المس ‌والنظر ‌سبب ‌داع إلى الوطء فيقام مقامه في موضع الاحتياط…..‌وحرم ‌أيضا ‌بالصهرية أصل مزنيته. قال في البحر: أراد بحرمة المصاهرة الحرمات الأربع :حرمة المرأة على أصول الزاني ،وفروعه نسبا ورضاعا، وحرمة أصولها وفروعها على الزاني نسبا ورضاعا كما في الوطء الحلال، ويحل لأصول الزاني وفروعه أصول المزني بها وفروعها .( رد المحتار:3/ 32)
قال جمع من العلماء رحمهم الله تعالى: ولو نظر في مرآة ورأى ‌فيها ‌فرج ‌امرأة فنظر عن شهوة لا تحرم عليه أمها وابنتها؛ لأنه لم ير فرجها وإنما رأى عكس فرجها.( الفتاوى الهندية(1/ 274)

ہارون عبداللہ

دارالافتاء،جامعۃالرشید،كراچی                                                                                                           

12 رجب 1445ھ

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ہارون عبداللہ بن عزیز الحق

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے