82046 | نماز کا بیان | مریض کی نماز کا بیان |
سوال
مريض كو اگر پیشاب کی تھیلی لگی ہو یا مریض کو کینولہ لگا ہو تو اس حالت میں نماز پڑھنے کےلیےطہارت کا کیا حکم ہو گا؟
اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ
مریض کو اگر پیشاب کی تھیلی لگی ہو تو وہ شرعامعذور شمار ہو گا، وہ ہر نماز کے لیے وضوء کر کے اسی حالت میں نماز ادا کر سکتا ہے۔
مريض كو كينولہ لگاتے ہوئے کیونکہ خون نکل آتا ہےلہذا کینولہ لگانے سےوضوء ٹوٹ جائے گا۔لگے رہنے کے دوران خون نہیں نکلتا اس لیے اگر وضوء ہو تو اسی حالت میں نماز پڑھی جا سکتی ہے۔البتہ کینولہ کے ذریعے انجیکشن یا ڈرپ لگاتے وقت کیونکہ صفائی کی ضرورت پیش آتی ہے اس لیے اگر خون پیچھے کی طرف کھینچا گیا ہو تو وضوء ٹوٹ جائے گا،ایسی حالت میں ضرورت پڑنے پر وضوء کر سکتے ہیں ۔
حوالہ جات
قال العلامة ابن عابدين رحمه الله تعالى:(وصاحب عذر من به سلس) بول لا يمكنه إمساكه (أو استطلاق بطن أو انفلات ريح أو استحاضة) أو بعينه رمد أو عمش أو غرب، وكذا كل ما يخرج بوجع ولو من أذن وثدي وسرة (إن استوعب عذره تمام وقت صلاة مفروضة) بأن لا يجد في جميع وقتها زمنا يتوضأ ويصلي فيه خاليا عن الحدث. ( رد المحتار :1/ 305)
قال جمع من العلماء رحمهم الله تعالى : تطهير النجاسة من بدن المصلي وثوبه والمكان الذي يصلي عليه واجب. هكذا في الزاهدي ،في باب الأنجاس. هذا إذا كانت النجاسة قدرا مانعا وأمكن إزالتها من غير ارتكاب ما هو أشد ،حتى لو لم يتمكن من إزالتها إلا بإبداء عورته للناس، يصلي معها ولو أبداها للإزالة فسق. (الفتاوى الهندية :1 / 58)
قال العلامۃ ابن عابدين رحمه الله تعالى : في أعضائه شقاق غسله إن قدر وإلا مسحه وإلا تركه ولو بيده، و لايقدر على الماء تيمم، ......قوله:( وإلا تركه) أي وإن لم يمسحه بأن لم يقدر على المسح تركه.قوله: (ولا يقدر على الماء) أي على استعماله لمانع في اليد الأخرى، ولا يقدر على وضع وجهه ورأسه في الماء. (رد المحتار:1/ 102)
ہارون عبداللہ
دارالافتاء جامعۃ الرشید،کراچی
14 جماد ی الاولی1445ھ
واللہ سبحانہ وتعالی اعلم
مجیب | ہارون عبداللہ بن عزیز الحق | مفتیان | فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب |