021-36880325,0321-2560445

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

ask@almuftionline.com
AlmuftiName
فَسْئَلُوْٓا اَہْلَ الذِّکْرِ اِنْ کُنْتُمْ لاَ تَعْلَمُوْنَ
ALmufti12
سونے کے کاروبار میں ایڈوانس بکنگ کا حکم
82398خرید و فروخت کے احکامبیع صرف سونے چاندی اور کرنسی نوٹوں کی خریدوفروخت کا بیان

سوال

سونے کی چیز میں اکثر کسٹمر ہمارے پاس دس لاکھ روپے کا آرڈر بک کرواتا ہے اور لاکھ روپے ایڈوانس دیتا ہے۔ اور ہم اس کا ریٹ بک کر لیتے ہیں یعنی دولاکھ چوبیس ہزار روپے ۔ اور جب وہ سونا لینے آتا ہے تو بکنگ ریٹ پہ ہی ہم اسے سونا دے دیتے ہیں۔ جس کا کبھی تو ہمیں فائدہ ہوتا ہے کبھی نقصان ہوتا ہے۔ مثلا اگر سونے کی قیمت اگر بڑھ جاتی ہے تو ہمیں نقصان ہوتا ہے اور اگر سونے کا ریٹ گرتا ہے تو ہمیں فائدہ ہوتا ہے۔ کیا یہ طریقہ کار درست ہے ؟

اَلجَوَابْ بِاسْمِ مُلْہِمِ الصَّوَابْ

یہ صورت درست ہےکہ آرڈر دیتے وقت زیور کے تمام متعلقہ اوصاف مثلا، ڈیزائن، کیرٹ اور وزن وغیرہ  اور اس کی قیمت طے کر لی جائے اور بیعانہ(ایڈوانس)  کی کچھ رقم دے کر بقیہ رقم سونا وصول کرتے وقت ادا کی جائے۔

حوالہ جات
قال جمع من العلماء رحمهم الله تعالى :  جاز الاستصناع فيما للناس فيه تعامل، إذا بين وصفا على وجه يحصل التعريف .أما فيما لا تعامل فيه كالاستصناع في الثياب، بأن يأمر حائكا ليحيك له ثوبا بغزل من عند نفسه ،لم يجز، كذا في الجامع الصغير. وصورته أن يقول للخفاف: اصنع لي خفا من أديمك يوافق رجلي، ويريه رجله بكذا، أو يقول للصائغ: صغ لي خاتما من فضتك، وبين وزنه وصفته بكذا وكذا.(الفتاوى الهندية:3/ 207)
            قال العلامة الكاساني رحمه الله تعالى :  أما صورة الاستصناع، فهي أن يقول إنسان لصانع من خفاف أو صفار أو غيرهما : اعمل لي خفا، أو آنية من أديم أو نحاس، من عندك بثمن كذا، ويبين نوع ما يعمل وقدره وصفته، فيقول الصانع: نعم.(بدائع الصنائع:5/ 2)
                قال العلامة ابن عابدين رحمه الله تعالى : وأما الثالث: وهو ‌شرائط ‌الصحة فخمسة وعشرون: منها عامة ومنها خاصة، فالعامة لكل بيع شروط الانعقاد المارة؛ لأن ما لا ينعقد لا يصح، وعدم التوقيت، ومعلومية المبيع، ومعلومية الثمن بما يرفع المنازعة ،فلا يصح بيع شاة من هذا القطيع وبيع الشیئ  بقيمته، أو بحكم فلان وخلوه عن شرط مفسد.(الرد المحتار :  505/4 )

ہارون عبداللہ

دارالافتاء جامعۃ الرشید،کراچی

16جماد ی الاخری1445ھ

                          

واللہ سبحانہ وتعالی اعلم

مجیب

ہارون عبداللہ بن عزیز الحق

مفتیان

فیصل احمد صاحب / شہبازعلی صاحب

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے